Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این هجمه دشمنان سبب محبوبیت روز افزون نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم خواهد شد. ‌

به گزارش ایرنا، عنایت اله رحیمی این سخنان را چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در آیین تجلیل از جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدای شاغل در استانداری فارس بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس اقدام خصمانه جدید آمریکا را ناشی از عجز و ناتوانی استکبار در مقابله با سپاه دانست و این اقدام مذبوحانه را محکوم کرد.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌ معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند، افزود: این عزیزان جان خود را به عنوان با ارزش‌ترین دارایی هر انسان را در طبق اخلاص قرار داده و در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده‌اند.
وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات موجود، جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا کمترین گلایه‌ را مطرح کرده و همواره پشتوانه و حامی نظام هستند.
رحیمی حضور در جمع جامعه ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا را وظیفه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: این دیدارها همواره زمینه امیدبخشی و تقویت روحیه تلاشگری در مدیران را تقویت می‌کند.
چهارشنبه 21 فروردین ماه جاری امسال مقارن با چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه 19 فروردین ماه جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
ترامپ در بیانیه‌ای که از سوی کاخ سفید منتشر شد، نوشت: من امروز به‌طور رسمی اعلام می‌کنم که دولت من قصد دارد بر اساس بند شماره 219 از قانون مهاجرت و ملیت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ازجمله سپاه قدس را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی اعلام کند.
اقدام کاخ سفید در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا با واکنش های گسترده ای داخلی و خارجی مواجه شد و بیشتر رسانه ها و شخصیت ها از آن به عنوان اقدام خصمانه، تشنج آفرین و احمقانه دونالد ترامپ یاد کرده اند.
پیش از این، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پاسداران، سپاه را یک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون برشمردند و اظهار داشتند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.
حضرت آیت الله خامنه ای، کینه آمریکایی‌ها از سپاه را ناشی از همین مسئله دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می‌کشند و گربه‌رقصانی می‌کنند، البته این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در سخنانی موضوع واگذاری بلندی های جولان به رژیم صهیونیستی و اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی را اقدام احمقانه و بی خردانه آمریکا برای حمایت از یک گروه جنایتکار در سرزمین های اشغالی دانست و گفت: سپاه مدافع آزادی در منطقه و در رأس مبارزه با تروریسم است.
6122/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار فارس سپاه آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.


دیگر خبرها

  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد