Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در آستانه دیدار با پرسپولیس بیان کرد: بی شک پرسپولیس در حال حاضر پرمهره ترین، پرامکانات ترین، پرهوادارترین و از همه مهم‌تر بهترین تیم فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیمی بازی داریم که نایب قهرمان آسیا است و اطمینان دارم دیدار سختی برای سایپا است. با این وجود خدا را شکر می‌کنم که تیم ما جوان‌های خوبی دارد که آرام آرام به مرز پختگی می‌رسند و همین امر کار را برای پرسپولیس هم سخت می‌کند. به همین دلیل برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم.

هر شخصی بخواهد پایش را بیشتر از حریمش دراز کند جوابش را می‌دهیم

او درباره جوی که در فضای مجازی و از سوی برخی کانال‌های هواداری منتسب به پرسپولیس به دلیل حواشی دیدار رفت این تیم با سایپا علیه علی دایی ایجاد شده است، گفت: بازی رفت پرسپولیس و سایپا مدت‌ها است به اتمام رسیده و دیگر نباید به آن پرداخته شود. به هیچ وجه به عقب باز نمی‌گردیم. کری خوانی هم تا جایی که بحث ادب و نزاکت رعایت شود عادی است. کری خوانی هواداران پرسپولیس برای ما اهمیتی ندارد، اما مطمئن باشید هر شخصی بخواهد پایش را از حریمش بیشتر دراز کند جوابش را می‌دهیم.

از بسیاری افرادی که شکمشان را برای پرسپولیس الکی پاره می‌کنند پرسپولیسی‌تر هستیم

مربی تیم سایپا درباره اینکه آیا نباید راهکاری از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ احترام علی دایی و دستیارانش که برای این تیم زحمت کشیده اند در نظر بگیرد، اظهار داشت: شک نکنید خود من از بسیاری افرادی که شکمشان را برای پرسپولیس الکی پاره می‌کنند پرسپولیسی‌تر هستم چه برسد به علی دایی، اما به تیم خودمان تعهد داریم و برای موفقیت آن حتی مقابل پرسولیس هم که به آن علاقه خاصی داریم می‌ایستیم.

یک دست بودن تیم سایپا اثبات شده است

دایی تصریح کرد: تیم ما بازیکنان ۱۶ - ۱۷ ساله و بازیکن‌های جوان زیادی دارد که در آینده با تجربه کسب کردنشان از آن‌ها بیشتر خواهید شنید. سایپا تیم یک دستی دارد و این را در بازی‌های قبلی اش هم اثبات کرده است. به دلیل مشکلاتی که باشگاه سایپا دارد برخی بازی‌های مهم خود را از دست دادیم و با وجود اینکه چندین هفته است بازیکنانمان دریافتی خاصی نداشته اند، اما با توجه با قول‌هایی که گرفته با آرامش بیشتری کار کرده و تمام تمرکز خود را صرف فوتبالشان کرده اند و بهتر کار می‌کنند.

جام حذفی را به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم

او درباره اینکه آیا کادرفنی باشگاه سایپا نگران قضاوت محمدرضا اکبریان در بازی با پرسپولیس است یا خیر، گفت: نگرانی داوری اکبریان نیستیم، اما از خدا می‌خواهیم او تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد. با وجود داوران خوبی که در فوتبال ایران قضاوت می‌کنند در بسیاری از بازی‌ها اشتباه داوران به ضرر سایپا شده است. بار‌ها گفته ام جام حذفی را به دلیل اشتباه داور بازی با داماش و چینش اشتباه کمیته داوران از دست دادیم. چرا که رضا عادل در حد داوری این بازی نبود و هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ شخصیتی نتوانست به درستی عمل کند. برای کسب جام حذفی زحمت زیادی کشیده بودیم، اما آن را از سایپا گرفتند.

هر تیمی قهرمان جام حذفی شود، قهرمان واقعی نیست

دایی تصریح کرد: شک نکنید اگر پرسپولیس و سپاهان قهرمان این جام شوند قهرمان واقعی نیستند چرا که سایپا باید یک پای فینال بود، اما به دلیل قضاوت ضعیف داور قهرمانی این رقابت‌ها را از دست دادیم. در لیگ برتر هم از داوری ضربه زیادی خوردیم و دعا می‌کنم داوری در بازی با پرسپولیس مانند دیدار‌هایی باشد که شاهد قضاوت منصفانه‌ای بودیم. بسیاری از داوران فوتبال ایران عادلانه قضاوت کرده و کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند، اما برخی از داوران خیلی ضعیف کار می‌کنند.

همچنان ترابی را بازیکن سایپا می‌دانیم

مربی تیم سایپا درباره برنامه کادرفنی این تیم برای مهار مهدی ترابی گفت: برای مهار کل بازیکنان پرسپولیس برنامه داریم و این موضوع فقط به مهدی مربوط نمی‌شود. تیم سایپا خانه ترابی است. مطمئن باشید این بازیکن علاقه زیادی به سایپا دارد و ما همچنان او را بازیکن خودمان می‌دانیم.

دایی درباره آخرین وضعیت محمدرضا سلیمانی در تیم سایپا بیان کرد: سلیمانی اکنون در اختیار باشگاه است. او تا زمان مشخص شدن تکلیفش با تیم تمرین نمی‌کند و به همین دلیل در دیدار با پرسپولیس هم به میدان نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: دایی: باید مشکلاتمان پیش از دیدار مقابل پرسپولیس رفع شود/ از نقاط ضعف پیکان آگاه بودیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

 

دیگر خبرها

  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان