Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@14:42:16 GMT

سفر معاون توسعه مديريت بنياد به استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۱۶۱

سفر معاون توسعه مديريت بنياد به استان لرستان

خبرگزاري آريا- معاون توسعه مديريت و منابع و رييس ستاد مديريت بحران بنياد شهيد و امور ايثارگران ضمن بازديد از مناطق سيل زده شهرستانهاي خرم آباد و چگني و درود و ديدار و گفت گو با ايثارگران آسيب ديده در سيل گفت: وام مسکن و اشتغال به ايثارگران آسيب ديده در سيل اخير اعطا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد منصور ميرمرادي 20 فروردين ماه 98 با هدف بازديد از مناطق سيل‌زده لرستان و ديدار با ايثارگران سيل‌زده شهرهاي لرستان وارد اين استان شد و با حضور در گلزار شهداي شهر خرم‎آباد به شهداي اين ديار اداي احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اين‌که از تمام ظرفيت‌ها براي بازسازي منازل ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهداي مناطق سيل‌زده استفاده خواهيم کرد، افزود: علاوه‌ بر تسهيلات ارزان‌قيمت و کمک‌هاي بلاعوض دولت، از ظرفيت‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران براي ياري‌رساندن به ايثارگران سيل‌زده بهره گرفته مي‌شود و وام فوق‌العاده مسکن و اشتغال علاوه بر تسهيلاتي که ايثارگران قبلا استفاده کرده‌اند به ايشان اعطا مي‌شود.
وي با بيان اين‌که حدود 14 گلزار شهيد در سيل استان لرستان آسيب‌ديده‌اند، گفت: کارگروه‌هاي گلزارها تشکيل و براي ساماندهي گلزارها هم به‌صورت ملي کمک خواهد شد و از ظرفيت‌هاي استان نيز بهره گرفته مي‌شود و تمام تلاش ما اين است که بازسازي گلزارهاي شهدا با رعايت رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سرعت بيشتري انجام شود.
معاون توسعه مديريت بنياد و رييس ستاد مديريت بحران بنياد شهيد و امور ايثارگران همچنين ضمن بازديد از مناطق سيل زده شهرستانهاي خرم آباد و چگني و درود و ديدار و گفت گو با ايثارگران آسيب ديده در سيل گفت: تمام ايثارگران تحت پوشش بيمه عمر و حوادث غيرمترقبه بيمه کوثر هستند بنابراين همه ايثارگران عزيز و خانواده هاي معظم شهدا در تمام استانهايي که بر اثر حوادث اخير دچار سيل شده اند راسا مي‌توانند به بيمه کوثر مراجعه کنند.
سيد منصور ميرمرادي با حضور در جلسه شوراي اداري بنياد شهيد و امور ايثارگران استان لرستان ضمن تبريک اعياد شعبانيه و روز جانباز، با محکوم کردن بيانيه تحريم سپاه پاسداران و قراردادن اين نهاد انقلابي در ليست گروه‌هاي تروريستي گفت: اين تنها بي خردي رييس جمهور آمريکا را مي رساند، سپاه پاسداران نيروي  متکي به قدرت مردم است و دشمن هرجا با شکستي مواجه مي شود دست به اينگونه اقدامات مي زند و اين کار جديدي نيست چنين رفتارهايي  ملت ما را نسبت به اينگونه نهادهاي انقلابي دلسرد نمي کند و ما به وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افتخار مي‌کنيم.
وي در ادامه افزود: با تدابير رياست عالي بنياد شهيد و امور ايثارگران در همان روز دوم حادثه ستاد مديريت بحران در بنياد تشکيل شد و بازديدهاي ميداني از همان روز به اجرا درآمد و دو کارگروه «خدمات رساني و‌ اجرايي» و «بهداشت و درمان» براي رسيدگي به مشکلات سيل زدگان تشکيل شد که توصيه مي‌شود در استان لرستان هم راه اندازي شوند.
ميرمرادي درپايان گفت: جان کلام خدمت همه ما کلام رهبر معظم انقلاب است که ايشان فرمودند «همه با همه توان» به ياري سيل زدگان بشتابند پس با هم تلاش کنيم رضايتمندي نسبي سيل زدگان را جلب کنيم و مهمترين کار در آينده اين است که فرهنگ بيمه را در جامعه فرهنگ سازي کنيم.
گفتني است وحيد بوستان احمدي مديرکل پشتيباني و مهندسي بنياد شهيد و امور ايثارگران و سجاد قاسمي رييس مرکز حراست بنياد در اين سفر معاون توسعه مديريت و منابع بنياد را همراهي مي‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفر معاون مديريت بنياد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟