Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@07:02:49 GMT

آیین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۳۲۸

آیین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- آیین بزرگداشت بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مهدیه مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی تفکر الهی داشت، گوش به فرمان رهبر و امام جامعه بود و تا لحظه شهادت از مبارزه با دشمن از پا ننشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ ناصر آراسته افزود: این شهید گرانقدر قرآن را به زبان انگلیسی می خواند و می گفت می خواهم اگر روزی با سربازان آمریکایی روبرو شوم ابتدا آنها را موعظه و نصیحت و پس از آن مبارزه و شلیک کنم.
وی اظهار داشت: همه دنیا، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ارتش آنها را تروریست می دانند و اگر اقدامی علیه سربازان اسلام انجام دهند، با مشت محکم پاسخ آنها را می دهیم و همان بلایی که بر سر داعش وارد کردیم بر سر آنها می آوریم.
سپهبد علی صیاد شیرازی 23 خرداد 1323 در روستای کبود گنبد شهرستان درگز خراسان رضوی متولد شد.
این شهید والامقام در کنار نقش آفرینی برجسته در فرماندهی عملیات مختلف طی دوران دفاع مقدس به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و عضو شورای عالی دفاع، خدمات ارزنده ای به کشور و انقلاب اسلامی داشت.
سپهبد صیاد شیرازی در 21 فروردین 1378 مقابل منزلش در تهران به دست عوامل سازمان منافقین ترور شد و به شهادت رسید.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بيستمين سالگرد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح شنبه با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد و تشییع پیکر شهید «مجید مشخصی» شهید دوران دفاع مقدس مجید بخشی حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداری کردند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط احمد واعظی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و مراسم پایانی را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار کردند.

کد خبر 6096225

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس