Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار سیاری صبح امروز از پل شناور نصب شده در شهرستان کوت عبد الله بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: پل شناور نصب شده در کوت عبد الله، ارتباط زمینی ۱۵هزار نفر از اهالی منطقه را برقرار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» گفت: برابر اعلام مسئولان شهرستان کارون، پل شناور نصب شده توسط گروه مهندسی ۴۲۲ نیروی زمینی ارتش، ارتباط ۱۵ هزار نفر از ساکنین و اهالی روستاهای کوت عبد الله را با اهواز برقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه مردم این منطقه تا پیش از این باید با قایق تردد می کردند افزود: این پل برابر درخواست مردم  شهرستان کارون و توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران نصب شد و قابلیت تردد خودرو به صورت دو طرفه را دارد.

 

وی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا زمان رفع بحران در منطقه حضور دارد و با تمام توان و امکانات خود مردم آسیب دیده را یاری می‌کند.

 

امیر دریادار سیاری در ادامه از تعدادی از روستا های شهرستان کارون بازدید و در جریان روند امداد رسانی به این مناطق قرار گرفت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سپاه لرستان سیل لرستان کمک به سیل زدگان سیل زدگان خوزستان دریادار سیاری سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است