Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@23:48:14 GMT

شفر: پول الهلال حریف قدرت استقلال نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۴۶۰

شفر: پول الهلال حریف قدرت استقلال نشد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلال بازی را برد و با یک دنیا روحیه به تهران بازگشت تا مهیای تقابل با سپاهان شود. پس از پایان جدال با الهلال و تا زمان ریکاوری، وینفرد شفر با بازیکنانش در چند مقطع حرف زد و ضمن تقدیر از آنها، یکسری مسائل را برایشان تشریح کرد. حرف‌هایی از سر امیدواری و البته برای افزایش روحیه آبی‌پوشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هم چکیده حرف‌های احساسی و تهییج‌کننده سرمربی استقلال با شاگردانش از زمان تمام شدن بازی تا هنگام پرواز به سوی تهران را مرور می‌کنیم:


چقدر گفتم نظم مهم است 
اول از همه باید تشکر کنم بابت نمایش خوبی که ارائه کردید. یادتان می‌آید چقدر به شما می‌گفتم نظم و انضباط خیلی مهم است؟ یادتان می‌آید می‌گفتم دیسیپلین تاکتیکی را رعایت کنید؟ همیشه می‌گفتم در زمین جنگجو باشید و مقابل الهلال دقیقاً همه این خصوصیات خوب را داشتید. هم جنگجو بودید و هم نظم داشتید. شما جنگجویانی منظم بودید و حاصل دستمزدتان هم این پیروزی ارزشمند است که باید بابت آن به همه شما تبریک گفت.


پول الهلال، قدرت استقلال
الهلال برای این فصل کلی هزینه کرده و می‌خواست انتقام ناکامی‌های فصل گذشته مقابل استقلال را بگیرد، اما همه نقشه‌هایش نقش بر آب شد. الهلال خیلی پول دارد و کلی بازیکن گرانقیمت خریده است، ولی توان مالی آن‌ها حریف قدرت و توانمندی شما نشد. این نمایشی که ارائه کردید، قدرت واقعی استقلال بود، ولی باز هم می‌توانیم بهتر از این شویم. آن‌قدر بهتر که هواداران بیشتر و بیشتر شما را تحسین کنند.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شفر الهلال سپاهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، الهلال دیشب به سختی موفق شد الاهلی را ‏شکست بدهد تا به یک قدمی قهرمانی در لیگ عربستان برسد. با ‏وجود جدال سخت دو تیم در میدان، کسی که بیشترین توجه را به ‏خود جلب کرد نه فوتبالیست‌ها بلکه سرمربی پرتغالی الهلال بود. ‏

ژرژ ژسوس در جریان بازی بارها حاشیه‌ساز شد و در پایان مسابقه با ‏حمله به نیمکت رقیب نشان داد که یکی از پرحاشیه‌ترین مربیان ‏شاغل در فوتبال عربستان است. ‏

هواداران الهلال به بالا و پایین پریدنهای ژسوس کنار خط و داد و ‏فریاد او بر سر بازیکنانش عادت دارند. دیشب هم ژسوس بارها چنین ‏حرکاتی را انجام داد ولی وقتی مالکوم در دقیقه 89 گل پیروزی‌بخش ‏الهلال را زد تا کامبک این تیم کامل شود ژسوس که از خوشحالی در ‏پوست خود نمی‌گنجید این ستاره برزیلی را به دوش گرفت تا سوژه ‏رسانه‌ها شود. ‏

اما این پایان حرکات عجیب مربی پرتغالی نبود. وقتی سوت پایان بازی ‏به صدا درآمد ژسوس که به نظر می‌رسید از برخی اقدامات نیمکت ‏الاهلی عصبانی است به سمت کادر فنی این تیم حمله‌ور شد. اگر ‏چند نفر از کادر فنی الهلال جلوی ژسوس خشمگین را نگرفته بودند ‏ممکن بود کار به جاهای باریک بکشد. ‏

دیگر خبرها

  • ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند