Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران، امروز، ۲۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح مهدی‌یاور سال در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده است، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب سیدحسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به‌عنوان مهدی‌یاور سال انتخاب و از آن‌ها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: انتخاب مهدی یاور در سال چهارم طی فراخوانی مردمی و از نهم ربیع الاول سال گذشته امکان ثبت پیشنهاد مهدی یاور توسط مردم در سایت مسجد مقدس جمکران مهیا شد و تعداد قابل توجهی از پیشنهاد‌ها برای این موضوع دریافت شد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران افزود: در مجموع با عنایت به تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایات آل خلیفه، این عالم مجاهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یاد کردند به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شدند.

هاشمی‌زاده در پایان یادآوری کرد: از این شخصیت انقلابی و روحانی والامقام در جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت حضرت، ولی عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران با اهداء تندیس «کلمه الباقیه» تجلیل خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم

 شهید حجت الاسلام مهدی شاه ‏آبادی، روحانی مبارز و نماینده مردم تهران در دوره دوم مجلس شورای اسلامی سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۶۳ هنگام بازدیداز جبهه‏‌های جنگ تحمیلی در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ متجاوزان بعثی به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم