Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور در آسایشگاه ثارالله، از جانبازان مستقر در این آسایشگاه عیادت کرد.

دادستان کل کشور با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ضمن تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جانبازان، فرارسیدن روز جانباز را به جانبازان گرانقدر این آسایشگاه تبریک گفت و تلاش‌های کارکنان این مرکز را قابل تقدیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است علی اکبر بختیاری مدیرکل حوزه ریاست دادستانی کل کشور و محمد حسین صیرفی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات و روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری را در این بازدید همراهی کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جانبازان امام راحل انقلاب اسلامی دفاع مقدس فناوری اطلاعات روابط عمومی امام راحل جانبازان دفاع مقدس روابط عمومی فناوری اطلاعات دادستان کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم