Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@04:57:22 GMT

خدمت‌رسانی 170 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۸۸۲

خدمت‌رسانی 170 گروه جهادی در مناطق سیل‌زده شیراز

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز امروز، 21 فروردین‌ماه در دیدار با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز در جهت کمک‌رسانی به مناطق سیل زده شیراز و میهمانان نوروزی گرفتار در سیل گفت: با وجود اینکه درگذشت جمعی از میهمانان و همشهریان در ابتدای امسال واقعه تلخی بود اما در کنار ویرانی‌ها و آسیب‌ها، همکاری و مشارکت مردم برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان و حضور بسیج و سپاه در کنار مردم بی نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپاه ناحیه بقیة‌الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شیراز بیش از دو هزار نفر از مسافران نوروزی را در حسینیه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و سالن‌های ورزشی اسکان داد و خدمات مختلف در زمینه های مختلف درمانی، مشاوره ای و تامین غذای گرم را متقبل شد.
علیپور، درباره کمک‌رسانی به محلات سیل‌زده شیراز مانند شهرک سعدی، بهار، بیات و سنگ سیاه نیز بیان کرد: بیش از ۱۷۰ گروه جهادی در ایام تعطیلات پای کار آمدند و بیش از ۱۴۰ منزل توسط بسیج علاوه بر پاکسازی و تخلیه سیلاب، تجهیز و لوازم منزل آن‌ها تعمیر و بخشی از نیازمندی‌ها از محل کمک‌های خیرین تأمین شد.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: با توجه به اینکه پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) قرار دارد، تامین امنیت در ایام نوروز و کمک به مجموعه حرم مطهر برای این اقدام مهم، توسط بسیجیانی که در گیت‌های ورودی حرم مطهر مستقر شدند انجام گرفت و بنابر تصمیم اتخاذ شده از این پس به نیروهای بسیجی که در تامین امنیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) کمک می‌کنند عنوان مدافعین سومین حرم اهل بیت(ع) اطلاق خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مجيد عليپور گروه هاي جهادي سيل شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جهانیان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پل سوخته سرا اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذارشده بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

کد خبر 6093477

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم