Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:21:22 GMT

تجلیل از مدیرعامل و شاغلین جانباز خبرگزاری تسنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۸۹۸

تجلیل از مدیرعامل و شاغلین جانباز خبرگزاری تسنیم

به مناسبت روز بزرگداشت مقام جانباز از مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و شاغلان جانباز خبرگزاری تجلیل شد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ظهر امروز؛ چهارشنبه 21 فروردین ماه 98، به مناسبت سالروز میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز بزرگداشت مقام جانباز، از شاغلان جانباز در خبرگزاری تسنیم، آقایان کریمی، نادریان و حبیب پور توسط هیئت مدیره این خبرگزاری تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم که از جانبازان دوران دفاع مقدس است نیز توسط جعفر درونه عضو هیئت مدیره خبرگزاری و همچنین حجت الاسلام والمسلمین جلالی تجلیل شد.

دلتنگی‌های جانباز مدافع حرم در دوری از دوستان شهیدشدیدار نمایندگان امام خامنه‌ای با جانبازانروایت مجروحیت جانباز قطع نخاع گردنی: از روزی که جانباز شدم زمان متوقف شده است

حجت‌الاسلام و المسلمین جلالی در این مراسم گفت: خبرگزاری تسنیم تنها رسانه‌ای است که توسط یک جانباز دفاع مقدس مدیریت می‌شود و این خبرگزاری از نعمت حضور ایشان که در این سال‌ها بسیار متواضعانه در عرصه خدمت حضور داشته برخوردار است.

وی ادامه داد: قلی‌زاده از جانبازانی است که در نوجوانی و 16 سالگی به مقام رفیع جانبازی نائل شد و یک پای خود را از دست داد و پس از جانبازی مدت یک سال در بیمارستان بستری بود و پس از آن نیز از پا ننشست و در چندین عملیات شرکت کرد و با وجود اینکه پس از جانبازی سخت، می‌توانست از ادامه خدمت معاف شود اما باز وارد عرصه فعالیت و خدمت به نظام جمهوری اسلامی شد و اکنون هم که بیش از 38 سال ازجانبازی ایشان می‌گذرد با یک پای مصنوعی و بدنی پر از ترکش در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام (سیاسی، فرهنگی و اجتماعی) حضور فعال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی در ادامه تصریح کرد: باید فرهنگ تجلیل از جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس در کشور نهادینه شده و گسترش یابد.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جانبازان دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان دفاع مقدس جانبازان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در بحث کیفی سازی آموزش‌هایی برای راویان برنامه ریزی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: توجه به حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه امری ضرری است و لازم است تمام ظرفیت‌ها در این زمینه به کار گرفته شود. هر آنچه برای آموزش و پرورش هزینه شود در آینده نه چندان دور از آن بهره برداری می‌شود. 

وی افزود: دشمن می‌خواهد ذهن جوانان و نوجوانان را تغییر دهد. دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت کم آورده اما در جنگ نرم دشمن از ما پیش تر است چراکه از گذشته برای تکنولوژی خود فکر کرده است که اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی است.

فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی 7 اردوگاه شهرستانی دارد که سه اردوگاه آن تجهیز شده است، همچنین استان سه اردوگاه در شهرهای اندیشمک، اهواز و خرمشهر برای اردوهای دانش آموزی راهیان نور دارد و اقدامات خوبی در حوزه تجهیز اردوگاه‌ها انجام شده همچنین در بحث کیفی سازی آموزش‌هایی برای راویان برنامه ریزی شد. استان مرکزی ظرفیت‌های بی نظیری دارد که می‌توان برای اوقات فراغت و اردوهای دانش آموزی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

کریمی بیان کرد: اردوهای راهیان نور ادامه دفاع مقدس است، راهیان نور خواسته مقام معظم رهبری است و این اردوها با راهبرد ایشان این عنوان را گرفت، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور را بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و برگزاری رزمایش فرهنگی در یادمان شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و روایتگری با هدف تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این اردوها است که توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/711/

 

دیگر خبرها

  • روح الامینی: همترازی حقوق بازنشستگان با شاغلین باید کامل انجام شود
  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران