Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی پشت میکروفن آمد و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم گفت: ممنون که به مسابقات قرآن کریم تشریف آوردید. از متسابقین که در حوزه قرائت و حفظ در بخش‌های مختلف شرکت کردند، تشکر می‌کنم.
بنده برای اینکه هدیه‌ای را خدمت متسابقین و حضار تقدیم کنم، حدیثی از امام صادق (ع) را عرضه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان می‌فرمایند: اگر مومنی قرآن بخواند قرآن با گوشت و خون او عجین می‌شود.

وی در ادامه به آیاتی از قرآن در تمجید از قاریان کلام الله مجید اشاره کرد و افزود: وقتی قرآن ارزش والایی را برای قاریان قائل است، سازمان اوقاف و امور خیریه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما مفتخر است که میزبان شما قاریان بزرگوار باشد. از افرادی که در جلسات مختلف قرآنی که در سراسر ایران در محافل، مجالس، مدارس و دیگر جلسات کشور برگزار می‌شود و در آن‌ها تلاش می‌شور فرهنگ قرآنی توسعه پیدا کنند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: همچنین از افرادی که سعی دارند در رقابت‌های قرآنی این دوره حضور پیدا کنند و در این محفل جمع شدند، تشکر می‌کنم. امیدواریم به همه متسابقین در ایران خوش بگذرد و رقابت خوبی در این محفل شکل بگیرد.

در ادامه صحبت‌های حجت الاسلام والمسلمین خاموشی کلیپی از ورود مهمانان بین‌الملل به ایران و آماده‌سازی مکان‌های برگزاری(مصلی تهران و هتل هما) برای حضار در شبستان اصلی مصلی بزرگ تهران به نمایش درآمد و پس از آن سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به روی صحنه آمد و  به صورت کلیپی نمایشی داوران این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در ادامه مراسم گروه سرودی با لباس سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو زبان فارسی و عربی به اجرا پرداختند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید