Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدرضا شناسنده با اعلام این خبر گفت: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس، BRT و تاکسی) در اطراف ایستگاه راه آهن تهران، هموطنانی که از همدان به پایتخت سفر می‌کنند به راحتی می‌توانند به نقاط شهری مختلف تهران دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: با راه اندازی خط ریلی همدان، شرکت حمل و نقل ریلی اقدام به راه اندازی قطار تندروی پردیس در مسیر تهران- همدان- تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان، هماهنگی لازم با مسؤولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آن‌ها از ایستگاه راه‌آهن شهر تا مرکز همدان و بالعکس با قیمت هزار تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی ادامه داد: این قطار با ۳۰۶ صندلی همه روزه ساعت ۰۵:۵۵ از همدان به تهران حرکت کرده و عصر همان روز ساعت ۱۷:۰۰ از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود سه ساعت و نیم است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی اضافه کرد: قطار خودکشش (ترنست) پردیس از پرسرعت‌ترین قطارهای ناوگان شبکه ریلی کشور است که مجهز به تهویه و سیستم صوتی بوده و بهای بلیت این قطار در این مسیر ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان است که در برخی ایام همراه با تخفیف ارائه می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مترو قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران