Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:03:19 GMT

جشنواره فیلم رشد در مهاباد آغاز به کار میکند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۰۱۶۱

جشنواره فیلم رشد در مهاباد آغاز به کار میکند

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: جشنواره فیلم رشد از ۳۱ فروردین لغایت ۴ اردیبهشت در مهاباد برای داشن آموزان و والدین این شهرستان برگزار می‌شود.

شاوله ادامه داد: این جشنواره همه ساله با هدف آموزش نکته‌های اخلاقی، تربیتی و آشنایی بیشتر جوانان با تکنولوژی جدید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: جشنواره فیلم رشد، جشنواره‌ای بین الملی است که از آثار تولید کنندگان فیلم در سرتاسر دنیا استفاده می‌شود.

وی  افزود: برگزاری جشنواره فیلم رشد و توجه به فیلم‌سازی گامی موثر در راستای اهداف تعلیم و تربیت است، محتوای بیشتر آثاری که در این جشنواره برای دانش آموزان به نمایش گذاشته می‌شود آموزشی، مستند و برخی نیز برای معرفی نخبگان هستند.

انتهای پیام/ه

برگزاری جشنواره فیلم رشد در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده