Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: مشکل تردد در راه‌های بین مزارع در بخش جنگل شهرستان رشتخوار که به علت بارندگی های اخیر ایجاد شده است، نیازمند ترمیم و بازسازی در جهت سهولت تردد کشاورزان منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید حسن حسینی رئیس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مشکل تردد در راه‌های بین مزارع در بخش جنگل شهرستان رشتخوار که به علت بارندگی ها ایجاد می شود نیازمند ترمیم و بازسازی در جهت سهولت تردد کشاورزان عزیز در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی در ادامه با در خواست از مدیر معادن سنگ معدن خواف در جهت همکاری برای ترمیم مسیل ها بین مزارع، افزود: در سطح شهرستان رشتخوار پتانسیل های خوبی داریم که نیازمند همکاری مجتمع های فولادی سنگ معدن در جهت اجرا شدن است.

 

رئیس شورای شهرستان رشتخوار همچنین ضمن تقدیر از تلاش های دکتر نگهبان نماینده شهرستان های خواف و رشتخوار از قرار گرفتن مسیر جاده ای بخش جنگل شهرستان رشتخوار در ردیف بودجه سال ۹۸ خبر داد و افزود: امیدواریم هر چه زودتر شاهد به بهره برداری رسیدن مسیرهای جاده ای، تربت حیدریه، رشتخوار، خواف و بخش جنگل شهرستان باشیم.

 

انتهای یپام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن البرزی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از زمان آغاز خرید گندم در شهرستان باوی تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

فرماندار باوی افزود: همچنین در مدت شده ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی خبر داد: پیش بینی شده امسال ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان باوی خریداری شود.

کد خبر 6090288

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات