Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:04:51 GMT

پرواز تهران - رامسر لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۰۶۶۷

پرواز تهران - رامسر لغو شد

نوشهر- ایرنا - پرواز رفت و برگشت تهران - رامسر روز چهارشنبه به دلیل بدی اب و هوا لغو شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرودگاه رامسر پرواز شمار 3322 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که قرار بود امروز ساعت 11 فرودگاه مهراباد تهران را به مقصد رامسر ترک کند و در ادامه پس از فرود با پرواز شماره 3323 فرودگاه رامسر را در ساعت 12:40 دقیقه به مقصد تهران ترک کند ، به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر چندین مورد در تعطیلات نوروزی امسال به دلیل بدی آب و هوا یا لغو پرواز و یا با تاخیر چند ساعته انجام شد.
هم اکنون به صورت هفتگی در تمامی روزها با همکاری شرکت های هواپیمایی آسمان و هما پرواز در مسیرهای رفت وبرگشت تهران - رامسر در فرودگاه رامسر برقراراست.
شهرستان رامسر با جمعیتی بیش از73 هزار نفر به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصر بفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه ، اماکن اقامتی مانند هتل های قدیم ، جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده است. .
غرب مازندران دارای 2 فرودگاه یکی نوشهر و دیگری رامسراست.
/1602/9922/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواپيمايي لغو پرواز رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران - خرم آباد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

دیگر خبرها

  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال