Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران نوروزی هر ساله معیار بازدید و فروش سینما محسوب می‌شود و همانند ضرب‌المثل «سالی که نکوست از بهارش پیداست»؛ می‌توان گفت از عید سینما معلوم می‌شود که چه سالی در فروش آثار سینمایی پی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، نوروز 98 سینماهای ایران میزبان فیلم‌های «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، «رحمان 1400» منوچهر هادی، «زندانی‌ها» مسعود ده‌نمکی، «چهار انگشت» حامد محمدی، «ژن خوک» سعید سهیلی، «غلامرضا تختی» بهرام توکلی و «پیشونی‌سفید3» به کارگردانی سید جواد هاشمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های «رحمان 1400»، «زندانی‌ها»، «چهار انگشت»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی» و «پیشونی‌سفید3» از تاریخ 25 اسفند 97 وارد اکران نوروزی شدند و فیلم «متری شیش و نیم» از 26 اسفند 97 وارد این چرخه شد.

این فیلم‌ها توانستند فروشی بالغ بر 42 میلیارد و 40 میلیون تومان کسب کنند، این میزان فروش از 3.098.256 نفر مخاطب حاصل می‌شود و این در حالی است که در سال 97، 2.733.418 نفر به سینما رفتند که این میزان مخاطب فروشی بالغ بر 27 میلیارد و 504 میلیون تومان به‌همراه داشت.

استان همدان نیز همزمان با پایتخت این فیلم‌ها را در اکران نوروزی خود جای داد.

سینما فلسطین همدان با جذب   10.372  مخاطب و فروش  82.976.000 تومان، سینما کانون همدان با جذب  ٧٨٤  تماشاگر و فروش  4.106.000 تومان، سینما قدس همدان با جذب  13.026  مخاطب و فروش 104.207.999 تومان، سینما بهمن ملایر با جذب  8.580  مخاطب و فروش   59.503.500 تومان و سینما آزادی تویسرکان با جذب ١٦٣  مخاطب و فروش 727.500  تومان تعطیلات نوروز را پشت سر گذاشت.

با این تفاسیر سینماهای پر فروش استان به ترتیب قدس همدان، فلسطین همدان،  بهمن ملایر، کانون همدان و آزادی تویسرکان قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است، قیمت بلیت‌های سینما افزایش داشته و سینماهای قدس و فلسطین همدان 8 هزار تومان و بهمن ملایر 7 هزار تومان است.

فیلم‌های «رحمان 1400»، «متری شیش و نیم» و «چهار انگشت» بیشترین تعداد مخاطب را داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان ایران پایتخت تعطیلات نوروز نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش