Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:53:26 GMT

تروریست خواندن سپاه ماحصل ائتلاف دشمنان ایران است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۱۰۸۳

تروریست خواندن سپاه ماحصل ائتلاف دشمنان ایران است

شهرری- ایرنا- یادگار امام در واکنش به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: نیروی نظامی و قانونی یک کشور را تروریست نامیدن، نتیجه ائتلاف مثلث نامبارک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بعد ازظهر امروز در ابتدای درس خارج فقه در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: آمریکا در سال های اخیر به واسطه تحول در سران برخی کشورهای مرتجع منطقه نقش تندتری به خود گرفته و متهورانه منطقه را دستخشوش ناآرامی های زیادی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اینگونه اقدامات، اولین و آخرین بار نیست، اما بیش از هرچیز باید به عوامل بروز این اقدام و عوامل ناکامی آن توجه کنیم.
سید حسن خمینی با بیان اینکه 'استقلال سیاسی' به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می شود، افزود: در فضای داخل کشور تمام اختلافات هنگام رسیدن به این موضوع رنگ می بازد و بدانیم که وحدت ملی بزرگترین مانع در مقابل تحقق اهداف دشمنان است.
وی تصریح کرد: ما با توسل به وحدت ملی، عمل به وصیت امام راحل و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و درک درست از خواسته عمومی مردم، از این هیجانات و دشمنی های زودگذر عبور می کنیم.
تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: جا دارد همه با هم این اقدام را محکوم کنیم و دعا کنیم تا خداوند این شر دشمنان را به آنها برگرداند.
وی همچنین با اشاره به وقوع سیل در کشور گفت: این حادثه نیز وحدت ملی ما را در ابعاد مادی و معنوی می طلبد؛ سیل درد مشترک همه مردم ایران است که جمعی از برادران و خواهران ما گرفتار آن شده اند.
وی با تأکید بر درس گرفتن از این رخداد برای آینده و با اشاره به زحمات همه دستگاه ها در کمک به سیل زدگان، برای آسیب دیدگان طلب صبر کرد و از همه مردم برای کمک به سیل زدگان دعوت کرد.
تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) در ادامه، به منزلت ماه شعبان اشاره کرد و مناجات شعبانیه را از زمره مهمترین مناجات هایی خواند که در جوامع روایی شیعه وجود دارد.
وی در این زمینه یادآور شد: وقتی از امام خمینی(ره) می پرسیدند کدام دعا بیش از همه به دل شما می نشیند، ایشان دعای کمیل و مناجات شعبانیه را نام می بردند و از همین رو در مورد مضامین این دعا بارها سخن گفته اند.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سيد حسن خميني محكوميت دشمنان حرم امام خميني ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.
حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر افزود: امام خمینی (ره) نه تنها به ایران و ایرانی هویت داد بلکه به اسلام هویت داد و اسلام و مسلمانان را شخصیت بخشید.
شمسی‌فرگفت: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند را مدیون امام هستند، بنابراین بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد بُردی برای جهان اسلام و ایران است، به ویژه بعد از عملیات وعده صادق این مراسم بیشتر به زیر ذره‌بین می‌رود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی باشکوه برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان نیز گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به اندیشه‌های دینی و ذهن‌های بیدار هویت بخشید.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این اندیشه ظلم ستیزانه امروز بیش از هر زمان دیگری جهانی شده و نمونه آن حرکت معنادار دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین است که به‌خوبی ثابت می‌کند اندیشه امام در سراسر جهان گسترش یافته است.
 وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان‌کرد: سلسله نشست‌های تبیینی جهت بازشناسی اندیشه‌های حضرت امام (ره) توسط اساتید حوزه و دانشگاه در سطوح مختلف برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: در روز چهاردهم خرداد نیز مراسم عمومی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و نظیر این مراسم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا