Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، عصر امروز در نشست با جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مدافعان حرم که به مناسبت روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: شعبان و رمضان دو ماهی هستند که منتسب به حضرت اباعبدالله(ع) و یاران ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما در شعبان هیچ وفاتی نداریم و در محرم هیچ میلادی و به نظر می‌رسد مسیر کربلا با ماه شعبان گره خورده است.   وی افزود: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از ارزش‌های حسینی بهره بردیم و اگر این ارزش‌ها نبود، چه چیزی می‌توانست آن صحنه‌های عظیم جنگ و دفاع را در سخت‌ترین شرایط نمایش دهد. این چیزی جز عشق حسینی نبود که توانست شرایط را برای رزمندگان ما فراهم کند.
شهردار تهران تصریح کرد: یکی از افتخارات من هم‌رزمی با شهید ابراهیم هادی در عملیات والفجر مقدماتی است. شهید ابراهیم هادی با مصدومیتی که داشت، خود را به عملیات والفجر مقدماتی رساند و رادیو عراق مرتب اسم او را به عنوان یک عنصر مهم در دفاع مقدس اعلام می‌کرد.
حناچی اظهار کرد: اگر امروز در کشور امنیت داریم و در خیلی از زمینه نیازمند کمک خارجی‌ها نیستیم، مدیون دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان، جانبازان و خون شهدا هستیم.
وی در پایام گفت: شور و عشق حسینی اکسیری است که می‌تواند تحول و شور ایجاد کند و راه‌ها را باز کند و امیدواریم که این شور و حرارت همچنان در جامعه جاری و ساری باشد و به برکت شما رزمندگان و مدافعان حرم و توسل به اهل بیت(ع)، این شور همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش ایکنا، در بخشی از این نشست، تعدادی از جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم به بیان خاطرات دفاع مقدس و پیشنهادات و نظراتی در خصوص حقوق معلولین پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه شهرداری تهران شهرداری حناچی خون شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است