Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@12:48:09 GMT

دشمنی آمریکا با کشور منا مسئله جدیدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۱۴۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار جمعی از علما و اساتید حوزه های علمیه اهل تشیع و اهل تسنن با حضور در اتاق جلسات سپاه سلماس و ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اقدامات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، این اقدام را شدیدا محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از این نهاد انقلابی که به حق یکی از بازوان قدرتمند ولایت است، اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سلماس علیرضا مدنی در این دیدار گفت: شما علمای بزرگوار با حضور و حمایت خود از سپاه نشان دادید که اقدام آمریکا نتیجه ای نخواهد داشت و این اقدام کار جدیدی نیست و احتمالا سایر نهادها را تحریم خواهد کرد.

وی افزود: انتظاری که از روحانیت وجود دارد این است که در تمامی رویدادهای مهم حضور داشته باشند.

مدنی گفت: در این سال یک حرکت خوب از سوی دولت شاهد بودیم، که استاندار بی مسئولیت را برکنار کرد، همچنین بسیجیان ما هم اکنون درس و کلاس خود را ترک کرده اند و به کمک سیل زده گان رفته اند.

انتهای پیام 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • نارنجک جنگی سالم در سلماس کشف شد
  • کشف نارنجک جنگی سالم در سلماس
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • نماهنگ/شریک جرم
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا