Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش امیر سرتیپ دوم دربندی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد شهید صیاد شیرازی با بیان جایگاه والای شهید علی صیاد شیرازی خاطر نشان کرد: شهدا زمان، مکان و دل ها را تسخیر می کنند و این رمز جاودانگی شهدا در گذر زمان است.
وی یاد آور شد: شهید علی صیاد شیرازی هیچ زمان خود را ازعلماء و مراجع و اساتید اخلاق جدا نکرد و یکی از شاگردان شاخص آیت الله مجتهدی تهرانی بود تا جایی که آیت الله مجتهدی تهرانی پس از شهادت امیر صیاد شیرازی درباره ایشان گفت: آنچه که موجب ناراحتی و تأسف من شد فقدان یک چهره عرفانی از جلسات بنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درهمین زمینه به نقل از آیت الله مجتهدی تهرانی اضافه کرد: دیدگان برزخی من از دیدارش محروم شد، تا به حال او نزد من مشهود و من شاهد او بودم لیکن امروز ما مشهود و او شاهد ما در عالم است.
همچنین امیر دریاداردوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نداجا، ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیز گرامیداشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی گفت: امروز عزت و اقتدارجمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدایی چون صیاد شیرازی و همت ها و تمامی شهدای این مرز و بوم من جمله شهدای مدافع حرم است.
درمراسم بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی مسوول دفتر امام جمعه و نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در استان، رییس سازمان نیروهای مسلح در استان، فرماندار شهر بندرعباس، فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، فرمانده پدافند جنوب شرق کشور، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و نیز جمع کثیری ازکارکنان نیروهای مسلح مستقر در بندرعباس حضور داشتند.
در این مراسم 2 نفر از قاریان برجسته آجا مستقر در بندرعباس به قرائت قرآن پرداختند.
3219/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه دفاع مقدس روابط عمومی شاخص نیروهای مسلح 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت‌الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافتۀ خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند، در سال‌های متمادی، با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل‌بیت (ع) و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع، علاوه‌بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان ازجمله به‌عنوان مؤسس و امام جماعت مسجد نبی‌اکرم (ص) مسئول حوزۀ علمیۀ شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تألیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امور فرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامۀ ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6091471 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد