Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@09:02:40 GMT

کمک 2 میلیاردی مردم خمین به مناطق سیل زده کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۲۳۱۹

کمک 2 میلیاردی مردم خمین به مناطق سیل زده کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ طهرانی فرماندار شهرستان خمین گفت: ۲ میلیارد ریال کمک‌های مردم خمین و موکب ساقی عطشان به منظور خدمات رسانی در مناطق سیل زده از شهرستان خمین ارسال شد.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب ۲۰۰ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

طهرانی بیان داشت : اقلام مورد نیاز مردم سیل زده موادغذایی، موکت، لوازم بهداشتی و کمک‌های نقدی است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به هلال احمر، کمیته امداد و سپاه این اقلام را به مردم سیل زده کمک نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین در حاشیه ارسال این کمک ها به مناطق سیل زده گفت: با توجه به وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور و نیاز هموطنان به مواد غذایی و کمک‌های نقدی، مردم شهرستان خمین بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال به پایگاه های جمع آوری کمک سپاه خمین برای سیل زدگان کشور کمک کرده‌اند که این میزان شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی از مردم نوع دوست خمین درخواست کرد تا با توجه به ادامه دار بودن روند خدمات رسانی به سیل زدگان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز بسیج یا سپاه ناحیه خمین ارائه کنند.

سرهنگ براتعلی افزود: درخواست می‌کنم از همه مردم خصوصا فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج که بیشتر از گذشته تلاش مضاعف کنند و تاکیدی که دارم این است که وجوه نقدی بیشتر باشد که احتیاج عزیزان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی