Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:05:15 GMT

14 کیلومتر سیل بند در اطراف کانال سلمان اهواز احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۲۳۸۱

14 کیلومتر سیل بند در اطراف کانال سلمان اهواز احداث شد

سرهنگ پاسدار میر عبدالرضا حاجتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فراخوان شب گذشته نیروهای بسیجی در سطح شهر اهواز برای ایجاد سیل بند گفت: این فراخوان به منظور ساخت سیل بند منطقه کیانشهر صورت گرفت که با استقبال پر شور بسیجیان این شهر مواجه شد.
وی ادامه داد: شب گذشته تعداد 2 هزار نیروی بسیجی و مردمی به صورت داوطلبانه در ساخت این سیل بند به طول 14 کیلومتر مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان تصریح کرد: بخشی از سیلاب اخیر وارد کانال سلمان شد که در نهایت آب در مسیر پلیس راه قدیم اهواز- اندیمشک سرازیر شد .
حاجتی افزود: تلاش می شود که این مسیر مسدود نشود اما با توجه به پیش بینی های صورت گرفته بعد از اینکه موج جدیدی از سیلاب وارد کانال شود ، این آبگرفتگی کنترل خواهد شد و به رودخانه کارون منتقل می شود.
وی از لایروبی نشدن مسیر کانال سلمان انتقاد کرد و گفت: اگر مسیر آب در این کانال لایروبی می شد چنین مشکلاتی در این مسیر به وجود نمی آمد.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان تاکید کرد: با ساخت سیل بند کیانشهر از نفوذ آب به داخل مناطق مسکونی جلوگیری شده است.
بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان در 20 روز نخست فروردین ماه 9.7میلیارد متر مکعب سیلاب از طریق سدهای کرخه ، دز و گتوند وارد خوزستان شده است.
همچنین امروز معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن هشدار به شهروندان در اهواز اعلام کرد ممکن است بخش هایی از این شهر دچار سیلاب گرفتگی شود.
9931/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان پلیس راه سیل مدیریت بحران معاون وزیر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم) شکارچیان گنبد آهنین (فیلم) بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است
  • تست سلامت از روی خطوط صورت و چروک پیشانی
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند