Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان ملوان روزهای آخر فوتبالش را می گذراند.

طرفداری- پژمان نوری بعد از پیروزی دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

خداحافظی من از فوتبال غیرمنتظره نیست دیگر به اندازه کافی فوتبال بازی کرده‌ام. فکر می‌کنم هر آغازی یک پایانی دارد. خیلی خوشحالم که این میدان را در اختیار جوانان می‌گذارم  و امیدوارم جوانان خودشان را نشان بدهند این شهر و این استان جوانان خوب و مستعدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

امیدوارم همه دست به دست همه بدهند و جوانان را از لحاظ فنی بالا بکشند. همین که ملوان هم به جایگاه اصلی خودش برگردد من هم خیلی خوشحالم که فوتبالم را در این شهر و در کنار این مردم آغاز کردم، با این مردم بزرگ شدم و آدم خیلی خوشبختی هستم که بازی خداحافظی‌ام را در کنار این مردم انجام دادم. دوست داشتم که در استادیوم انزلی خداحافظی کنم. مازیار زارع هم دوست داشت چنین کاری بکند اما نشد. سیدجلال رافخائی و دیگر جوانان هم همین آرزو را دارند امیدوارم قدر این جوانان را بدانیم قدر سیدجلال رافخائی، مازیار زارع و بازیکنان را بدانیم. 

وی در مورد اینکه ادامه فعالیتش در فوتبال چگونه خواهد بود، گفت:

خیلی دوست دارم مربیگری را ادامه دهم و در کنار بچه‌ها باشم و کمک کنم.

در پایان صحبت‌هایش خبرنگاران برای کاپیتان ملوان دست زدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود