Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@22:22:47 GMT

پاسداران شاگردان مکتب امام حسین ع هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۲۸۴۴

دکتر طایفه مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیح ضمن تبریک ولادت امام حسین ع و روز پاسدار گفت: پاسداران اسلام شاگردان مکتب امام حسین ع هستند که شجاعانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی می کنند.
وی افزود: سپاه پاسداران مدافع اسلام و ارمان های انقلاب در تمامی عرصه ها می باشد و در تمامی برهه ها و شرایط زمانی مدافع منافع مردم و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین با اشاره به مدت زمان خدمت در این سازمان گفت: از زمان دانش اموری وارد بسیج شده و تحصیلات دانشگاهی خود را در داشنگاه بقیه الله گدراندم و از همان زمان عضو سپاه پاسداران می باشم.
این مسئول در خاتمه به شجاعت پاسداران اشاره کرد و گفت: دلاور مردان پاسدار در تمام شرایط در برابر توطئه ها و تهدیدهای دشمنان ایستادگی میکند و امنیت را برای جامعه اسلامی و مردم به ارمغان اورده است.
۱۰۰۳/ت ۲۰/ ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند