Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:43:43 GMT

مرکز تحقیقات بهداشت عمومی در تربت حیدریه راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۲۹۸۲

مرکز تحقیقات بهداشت عمومی در تربت حیدریه راه اندازی شد

ادریس بذرافشان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به استناد رای صادره در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی در اسفند ماه پارسال ، با تاسیس مرکز تحقیقات بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه موافقت اصولی به عمل آمد.
وی افزود: این مرکز با هدف گسترش امور پژوهشی و ارایه راه حل در امور بهداشتی درمانی به منظور توسعه و به کارگیری دانش در زمینه بهداشت عمومی، انجام پژوهش های بنیادی اپیدمیولوژیک، تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه بهداشت عمومی و همکاری با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها تاسیس و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز علاوه بر گسترش فعالیت های پژوهشی در امور مرتبط با بهداشت عمومی، بسیاری از مشکلات فراروی این بخش نیز رفع خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر از ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات ارائه می دهد.
این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان مه ولات دارد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خراسان رضوی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی نیروی انسانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد