Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:26:37 GMT

مرزبانی گلستان با تمام توان در خدمت سیل زدگان حاضر بود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۲۹۹۶

مرزبانی گلستان با تمام توان در خدمت سیل زدگان حاضر بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد ابراهیمی، شامگاه چهارشنبه در خصوص فعالیت ها و اقدامات مرزبانی گلستان در حادثه سیلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات ستاد مرزبانی استان در سه حوزه امنیتی، پیشگیری و کمک رسانی به مناطق مختلف استان بود.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص مناطق سیل زده، باید امنیت را در نواحی مرزی به طور کامل برقرار می کردیم که این عمل اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی ادامه داد: دومین اقدام، اقدامات پیشگیرانه به منظور حفاظت یگان ها از نواحی مرز در اثر طغیان رودخانه خروشان اترک بود که این موارد هم انجام شد.

وی بیان کرد: امدادرسانی به مردم سیل زده دیگر اقدامی بود که توسط نیروهای مرزبانی انجام شد و آن ها با تمام توان و تجهیزات مانند خودروهای مجهز، شناورهای سبک، دستگاه های مهندسی رزمی در مناطق سیل زده حاضر بودند و در انتقال مردم سیل زده در بندرترکمن، خواجه نفس، گمیشان و آق قلا، توزیع مواد غذایی و نجات دادن احشام کمک کردند.

استفاده از نیروها و تجهیزات مرزبانی در حادثه واژگونی قایق گمیشان

ابراهیمی در خصوص امدادرسانی نیروهای مرزبانی برای پیدا کردن اجساد واژگونی قایق در گمیشان اظهار کرد: در شب حادثه نیروها و سه شناور ما در محل حاضر شدند و با کمک کوادکوپتر، پاراگلایدر و غواصان تیپ ۶۵ هم برای یافتن اجساد تلاش فراوانی کردند که این اقدام تا زمان پیدا شدن تمامی اجساد ادامه یافت.

وی گفت: بیل های مکانیکی مرزبانی در سیمین شهر و روستاهای اطراف آن با ایجاد موانع باعث شدند این شهر از خطر وقوع سیلاب ایمن بماند.

ابراهیمی افزود: کمک در انتقال دو زن باردار در گنبدکاووس و گمیشان که یکی با بالگرد و دیگری قایق مرزبانی انجام شد، از دیگر اقدامات بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ما همچنان در حالت آماده باش هستند تا اگر نیازی به امدادرسانی ایجاد شد با تمام توان در حاضر شوند.

کد خبر 4587654

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس