Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای تحقق شعار رونق تولید و حمایت از زندانیان، تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز استان اصفهان و سازمان زندان‌های استان اصفهان، منعقد شد.

سیدمصطفی علوی، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: این تفاهم نامه به مدت یکسال از ابتدای سال جاری تا پایان سال منعقد شد تا از این طریق بتوان از خدمات کارآفرینی زندانیان حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان اصفهان گفت: طی این تفاهم نامه مقرر شد تمامی ادارات گازرسانی سطح استان جهت انعقاد قرارداد و سفارش تولید البسه کار مورد نیاز خود به نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان معرفی شوند تا در چهارچوب مقررات جاری شرکت گاز از محصولات تولیدی زندانیان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ارائه آموزش‌های حضوری از سوی اساتید شرکت گاز استان و تامین بسته‌های آموزشی در زمینه رعایت موارد ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی به کارکنان، مددجویان و خانواده‌های زندانیان تحت پوشش اداره کل زندان‌های استان اصفهان (انجمن حمایت از زندانیان، نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان، ستاد دیه استان، خیریه امام موسی کاظم «ع») از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

وی در ادامه، تعهدات اداره کل زندان های استان اصفهان را شامل؛ همکاری از طریق تسهیل در انعقاد قرارداد تولید البسه کار کارکنان شرکت گاز مطابق با الزامات و رویه‌های آن شرکت با نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان و فراهم کردن بستر برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی برای کارکنان اداره کل زندان‌های استان اصفهان و خانواده های زندانیان عنوان کرد.

گفتنی است؛ طی این تفاهم نامه، تمامی تعهدات فی‌مابین شرکت گاز و نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان (نظیر تامین مواد اولیه، تعهدات مالی، زمان تحویل و...) در چارچوب قرارداد منعقده فی‌مابین مجری (نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان اصفهان) و کارفرما (شرکت گاز استان اصفهان) بوده و اداره کل زندان‌های استان تنها نقش نظارتی و مشورتی به عهده خواهد داشت.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.
توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد