Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خاصی بر خوزستان و اهواز حاکم است و با توجه به افزایش آورد آب رودخانه‌ها و بارندگی‌های اخیر، برخی از مناطق شهر دچار آبگرفتگی شده و همچنین استانداری دستور تخلیه ۵نقطه از شهر و همچنین آماده‌باش به منطقه کیانشهر اهواز را صادر کرده است که با توجه به نزدیکی این منطقه به ورزشگاه غدیر و آبگرفتگی ورودی‌ها و جاده‌های دسترسی هواداران و تیم ها، امکان برگزاری این دیدار در این مکان و این زمان میسر نیست و بر این اساس با توجه به تصمیم گیری اداره کل تربیت بدنی استان و همچنین شورای تامین و همکاری باشگاه استقلال خوزستان تصمیم گرفته شد که این دیدار راس ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ٢٢ فروردین ماه در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین با اشاره به شرایط لیگ برتر، افزود: با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، برگزاری دیدار‌ها به صورت منظم و طبق برنامه‌ریزی قبلی از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان لیگ و همچنین باشگاه‌ها برخوردار است، اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال خوزستان میزبان این رقابت است، ما اعلام آمادگی خود را اعلام کردیم و نهایتا تصمیم گرفته شد که بازی در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود.

رضایی همچنین افزود: قطعا این تصمیم در زیباتر شدن و افزایش جذابیت این بازی نقش زیادی دارد و همچنین رفت و آمد هواداران و تیم‌ها نیز با سهولت بیشتر و در محیطی امن انجام می‌شود.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم و جدا از برد و باخت و نتیجه تیم ها، فوتبال خوزستان برنده این دیدار باشد و برگزاری این بازی تا اندازه‌ای به خشنودی هواداران و همچنین تغییر روحیه مردم سیل زده منطقه منجر شود.

بیشتر بخوانید:

قطبی: دوست داریم هر روز پیشرفت کنیم / احساس خوبی درباره آینده باشگاه فولاد دارم

فولادخوزستان یک - پدیده یک/ ماموریت غیرممکن شاگردان یحیی در کورس قهرمانی

قطبی: توانایی پیروزی مقابل پدیده را داشتیم

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه فولاد درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر