Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دیدار‌های حیدری فرماندار شهرستان دالاهو و سلیمی بخشدار گهواره با جمعی از مقامات و مدیران کل استانی به منظور پیگیری مشکلات شهرستان انجام شد .

قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان " در این دیدار با نگاه بر پتانسیل فرهنگی و تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مقررگردید با تشکیل کارگروه گردشگری در شهرستان تصمیمات و اقدامات لازم پیرامون این قابلیت‌ها با هدف زمینه سازی برای جذب بیشتر گردشگر اتخاذ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار بعدی با امیری مدیرکل جدید صدا و سیما مرکز کرمانشاه بر معرفی هرچه بیشتر همه توانمندی‌های شهرستان دالاهو بویژه بخش جاذبه‌های صنایع دستی، آثار فرهنگی و تاریخی و نیز جذابیت‌های طبیعی تاکید شد و ضرورت پیگیری برای استقرار دفتر خبری در شهرستان دالاهو مورد توجه قرار گرفت.

در سومین دیدار با دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و دکتر ایمانی معاون دانشگاه، تسریع در انجام امور اداری بیماستان دالاهو و بازسازی هرچه زودتر بستر درمان با اعمال مقررات ترک تشریفات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر پیگیری‌های آن تاکید ویژه گردید.

در آخرین دیدار با حضور کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان خسارت بر راه‌ها و ابنیه شهرستان در جریان سیلاب ناشی از بارندگی‌های اخیر مورد بحث وگفتگو قرار گرفت و تقاضای شهرستان به ایشان در توجه خاص به راه‌های رو به اضمحلال انعکاس یافت تا این مشکلات برای رسیدگی جدی به منظور خرابی‌ها در دستور پیگیری‌ها قرار بگیرد .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری مشکلات شهرستان دالاهو

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان