Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@08:19:39 GMT

المهندس: آمریکا حامی اصلی تروریسم در دنیاست

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۵۶۱

المهندس: آمریکا حامی اصلی تروریسم در دنیاست

نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق ضمن محکوم کردن تصمیم وقیحانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران واشنگتن را حامی اصلی تروریسم در دنیا دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از المیادین، ابومهدی المهندس نایب رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق تصمیم وقیحانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که تصمیمات آمریکا با هدف بر هم زدن امنیت منطقه و تشدید درگیری های منطقه ای صورت می‌گیرد.

المهندس گفت که آمریکا حامی اصلی تروریسم در دنیا است و این در حالی است که به خود حق می دهد که جنبش های مقاومت را تروریستی بخواند.

این مقام عراقی تاکید کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشی اساسی در نبرد مقدس ملت عراق علیه داعش ایفا کرده است.

کاخ سفید روز دوشنبه در اقدامی خصمانه و ضد ایرانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروههای تروریستی خود قرار داد؛ اقدامی که البته بدون پاسخ نماند و شورای عالی امنیت ملی ایران بلافاصله ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و شرق آفریقا موسوم به سنتکام و کلیه نیروهای وابسته به آن را تروریستی اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی المهندس الحشد الشعبی سپاه پاسداران لیست تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست