Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: بر اثر حادثه تصادف پراید و مینی بوس حامل دانش آموزان در ششده و قربلاغ سه سرنشین خوردرو پراید جان باختند ولی همه دانش آموزان سرنشین مینی بوس سالم هستند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا شعبانی گفت: عصر امروز چهارشنبه 21 فروردین یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان دبستان دخترانه شهید کشاورز منطقه شش ده و قره بلاغ شهرستان فسا در مسیر برگشت از اردو، در نزدیکی روستای هارم شهرستان فسا دچار سانحه تصادف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی با بیان اینکه یک دستگاه پراید با مینی بوس دانش آموزان برخورد کرده است، پیرامون علت حادثه گفت: در مورد علت و چگونگی حادثه باید پلیس اظهار نظر کند اما شواهد اولیه نشان می دهد انحراف به چپ خودرو پراید از مسیر خود وبرخورد با مینی بوس عامل این حادثه بوده اما منتظر اظهار نظر قطعی پلیس هستیم

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در عین حال تاکید کرد که این حادثه سه فوتی داشته که همگی سرنشینان خودروی سواری پراید بودند و هیچ دانش آموزی فوت نکرده است.

شعبانی تصریح کرد: بلافاصله پس از بروز این حادثه که با حضور به موقع نیروهای اورژانس وانتقال دانش آموزان مصدوم به بیمارستان ولی عصر فسا همراه شد تیمی از ادارات آموزش وپرورش فسا ومنطقه ششده وقره بلاغ در بیمارستان حاضر شدند و پیگیر وضعیت دانش آموزان مصدوم شدند

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد :که براساس آخرین اطلاعات از 18 دانش آموز این حادثه 7 تن هیچ جراحتی نداشته و از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه دانش آموز که یک از آنها ازناحیه پا ودیگری دست ویکی هم از ناحیه سر دچار شکستگی شده اند که اقدامات درمانی آنها درحال انجام است و دیگر سرنشینان مینی بوس، سالم بوده یا دچار آسیب های جزئی شده اند.

شعبانی گفت:با توجه به اینکه حادثه تصادف روی داده است وبرخی دانش آموزان دچار جراحات سطحی شدند برای اطمینان خاطر بیشتر از سلامتی آنها تمامی مراقبت های پزشکی توسط تیم متخصص بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) فسا درحال انجام است که بحمدالله مشکل خاصی هم تا این لحظه گزارش نشده است

شعبانی گفت: از 18 دانش آموز سرنشین مینی بوس ،15 تن از  بیمارستان مرخص شدند وتنها سه تن از آنها که دچار شکستگی شدند برای طی مراحل درمان در بیمارستان حضور دارند

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان تصادف دانش آموزان درمان ولی عصر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد