Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عدنان غزی چهارشنبه در بازدید هوایی و اهدا سبد غذایی به روستائیان گرفتار سیلاب در بخش شاوور افزود:به 69 روستای شوش اعلام تخلیه شده و برای قسمت ساحلی شهر الوان احساس خطر شده است و به اهالی این قسمت اعلام تخلیه شده است.
وی گفت:35 روستای شوش دچار آبگرفتگی شده و 18 روستا محاصره آب هستند و مابقی روستاها نیز در حالت آماده باش هستند تا در صورت خطر تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شوش گفت:با وجود کاهش دبی رودخانه کرخه و دز هنوز امکان امداد رسانی زمینی به برخی روستاهای شوش وجود ندارد و مجبور هستیم با بالگرد امدادرسانی کنیم.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز تاسف ازچنین اتفاقی دراستان خوزستان وشهرستان شوش گفت:بسیاری از مردم زندگی خود را در سیلاب از دست دادند و با مشکلات زیادی مواجه هستند.
سید راضی نوری از دولت ومجلس خواست تلاش مضاعفی برای حل مشکلات مردم سیل زده استان خوزستان و شهرستان شوش داشته باشند.
آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: روستاهای در حاشیه دز و کرخه زیر آب رفته یا در محاصره آب قرار گرفته و سیلاب به زمین های کشاورزی زیرساخته ها،جاده ها،منازل،مدارس و مراکز عمومی ،شبکه برق و تاسیسات آب خسارت زده است و انتظار می رود دولت در اسرع وقت برای آبادانی این مناطق در پساسیل اقدام کند و از استان های معین درخواست می شود کمک ها را محدود به غذای گرم و کیسه خالی نکنند و به صورت اساسی به خوزستان سیل زده کمک کنند.
گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز که به نمایندگی از رییس مجلس شورای اسلامی به شهرستان شوش سفر کرده بود گفت:بسیاری از روستاهای شهرستان شوش به شدت از سیلاب آسیب دیده و باید خسارات ناشی از سیل جبران شود.
7280/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق زمین سیل مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد

جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۷۸ تاکنون به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه نشده است و با توجه به شاخص‌های جمعیت و پراکندگی در حوزه جغرافیایی یک نابرابری در حوزه‌های انتخابیه ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: ۵ طرح در مجلس یازدهم در این زمینه به کمیسیون رسید و در هم ادغام که در نهایت مقرر شد با توجه به اینکه ۲۴ سال است نماینده‌ای به تعداد نمایندگان مجلس شورای اضافه نشده، ۴۰ نفر نماینده به تعداد کلی نمایندگان مجلس اضافه شوند ونهایتا باید ۲۰ نفر متعلق به حوزه‌های جدید و مستقل و ۲۰ نفر هم به حوزه فعلی افزوده شوند. 

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق این قانون باید در استان یزد در حوزه یزد، اشکذر و زارچ یک نماینده و در حوزه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست یک نماینده دیگر اضافه می‌شدند که شاخص ما محرومیت، جمعیت و بحث‌های امنیتی و ... بود که براساس اصل ۶۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ بود. در سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب مطرح کردند "تعیین حوزه‌های انتخابیه بر اساس جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر به گونه‌ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و شناخت مردم از نامزد‌ها فراهم گردد یک اصل است.

جوکار خاطرنشان کرد: تعیین حوزه انتخابیه بر مبنای جمعیت و مقتضیات مطرح بود و نکته اساسی اینکه خیلی از حوزه‌ها سهمی در این مقوله نداشتند و براساس این شاخص‌ها نماینده‌ای به آنها تعلق نمی‌گرفت و قرار شد کلیات مطرح شود که کلیات رای نیاورد و دولت هم مخالفت کرد و اصل ۷۵ که هزینه برای دولت دارد را د ر این زمینه مطرح کردند و این طرح مصوب نشد؛ و‌ی ابراز امیدواری کرد: در مجلس دوازدهم این طرح مطرح و این بی عدالتی‌ها رفع شود. 

نمایندگان مجلس با ۹۴ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع، با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند