Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@13:44:34 GMT

بطحایی: هر تصمیم علیه سپاه متوجه همه است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۴۶۰۱

وزیر آموزش و پرورش، اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی بین دو نماز که در ظهر دیروز در نمازخانه ساختمان مرکزی وزارت آموزش‌ و پرورش برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: به خاطر رشادت پاسداران در عرصه‌های مختلف است که امروز شاهد دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی در مسیر چهل‌ساله خود، با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده است اما دشمنی امروز آمریکا با این انقلاب بی‌سابقه است؛ اگر روزی منافقین و یا صدام مردم را به خاک و خون می‌کشیدند در سایه آن آمریکا و متحدانش قرار داشتند اما امروزه آمریکا به‌صورت علنی و به ‌وضوح با جمهوری اسلامی ایران اعلام دشمنی و با افتخار آن را مطرح می‌کند.

وزیر آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: تمام تصمیم‌هایی که برای ضربه زدن به کشور ما اتخاذ می‌شود از سوی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اما دشمنان ما از این موضوع غافل هستند که مردم ایران با گرایش‌های مختلف سیاسی در برابر اقدامات خبیثانه آمریکا و همدستانش با وحدت و یکدلی می‌ایستند و حمایتی که این روزها از این نهاد مقدس می‌شود، به همین خاطر است.

بطحایی با بیان اینکه «تحریم سپاه برای اولین بار نیست رخ می دهد بلکه بارها از اول انقلاب اسلامی صورت گرفته است»، خاطرنشان کرد: سپاه همواره در برابر نقشه‌های تروریستی دشمنان ایستاده است اما آمریکا نیرویی را در لیست تروریسم قرار داده که در خط مقدم مبارزه با تروریست در دنیا قرار دارد.

وی ادامه داد: خداوند دشمنان ما را نابخرد قرار داده است لذا درحالی‌که سپاه پاسداران این روزها مشغول امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشورمان است و کل دنیا نظاره‌گر این اقدامات است، حتی صبر نکردند تا این خدمت‌رسانی سپاه پایان یابد سپس چنین اقدام ظالمانه‌ای را انجام دهند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: این تصمیم نابخردانه و همچنین تصمیمی که در خصوص بلندی‌های جولان در سوریه از سوی آمریکا گرفته شد نوعی خدمت رئیس‌جمهور آمریکا به نتانیاهو و صهیونیست‌ها در آستانه انتخابات رژیم اسرائیل است.

وی افزود: همه مردم ما سپاهی و پاسدار هستند لذا هر تصمیمی برای سپاه گرفته شود در خصوص همه مردم است، لذا چنانکه در حادثه سیل اخیر مشاهده می‌کنیم سپاه جدا از مردم نیست بلکه همواره در کنار آحاد جامعه قرار دارد.

وزیر آموزش‌ و پرورش ضمن ابراز امیدواری نسبت به برملاشدن همه نقشه‌های دشمن، گفت: اتفاقاتی در جهان اسلام در حال وقوع است که آینده خوبی را نیز برای اسلام نوید می‌دهد.

خاطرنشان می شود همزمان با برگزاری این برنامه در ستاد وزارت آموزش‌وپرورش، مراسمی نیز در ادارات کل استان‌ها و همچنین سایر حوزه‌های ستادی تابع در محکومیت این اقدام ظالمانه آمریکا برگزار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بطحایی وزیر آموزش و پرورش سپاه آمریکا گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز

سردار محمد علی نظری در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان سراسر استان با بیان اینکه معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی هستند، گفت: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در مهمترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی یعنی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین بر روی سه مسئله تاکید شده که اگر بنیان آنها ضعیف شود امید به یاس بدل شده وهیچ تلاشی نیز برای رشد جامعه صورت نمی‌گیرد که این سه محور عبارتند از خانواده، مدرسه و مسجد که هر سه نقشی اساسی در تربیت اخلاقی و معرفتی نسل آینده دارند.

سردار نظری تصریح کرد: نقش معلمان و آموزش و پرورش در تاثیر گذاری بر جامعه و شکست توطئه‌های مطرح شده از سوی دشمنان بی بدیل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: معلمان فرصت‌هایی طلایی در تربیت نسل آینده و رفع شبهات به وجود آمده در سطح جامعه دارند، لذا لازم است دوره‌های توانمندسازی متعددی برای این قشر زحمتکش برنامه ریزی شود که ارائه برنامه و اجرای این دوره‌ها از وظایف سازمان بسیج فرهنگیان است.

سردار نظری بیان داشت: زحمات معلمان در تربیت نسل آینده بر کسی پوشیده نیست و اهمیت این مهم، در زمان اوج گیری کرونا به خوبی بر همگان نمایان شد.

وی افزود: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در بزرگترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی است که تعاملات بسیار خوبی بین سپاه و معلمان ایجاد می‌کند.

گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان و... در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟