Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:57:05 GMT

اقدام علیه سپاه پاسداران، اوج شکست آمریکاست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۴۶۶۷

اقدام علیه سپاه پاسداران، اوج شکست آمریکاست

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اوج ذلت و شکست دشمنان ملت و کشور ما را نشان داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان افزود: قدرت، فعالیت و موفقیت سپاه موجب افزایش دشمنی استکبار شده و هیچ نتیجه برای آنها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها با تحریم و تهدید برای ضربه زدن به نظام ما تلاش زیادی داشته اند ولی همه منجر به شکست شده است.
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: تروریست خواندن سپاه مقتدر ما هم همانند سایر توطئه های استکبار جهانی و آمریکایی ها نتیجه ای جز شکست و رسوایی برای آنها ندارد.
ناصری یزدی تصریح کرد: باید سپاه و جامعه ایثارگران با هوشیاری و ولایتمداری در میدان عمل باشند و با قدرت در برابر زیاده خواهی های کفر جهانی ایستادگی کنند.
امام جمعه یزد به اهمیت تکریم جامعه ایثارگران اشاره کرد و بیان داشت: توطئه های مختلف استکبار در ابعاد مختلف علیه نظام دینی و انقلابی ما ادامه دارد و باید با حفظ وحدت ترفندهای آنها را نقش بر آب کرد.
ناصری یزدی بر حفظ وحدت تمام اقشار و اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری برای تداوم اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه آمريكا يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت