Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا عسگری شامگاه چهارشنبه در مراسم جشنی با عنوان علمداران ایثار که به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، افزود: عزت و سربلندی کشور، مرهون ایثارگری ایثارگران و صبوری خانواده هایشان است که امروز، رنج آلام باقی مانده از دوران دفاع مقدس را نظاره گر هستند.
وی اظهارداشت: امروز استکبار جهانی به دلیل اقتدار پاسدارانی که در طی 4 دهه پرافتخار نظام، پیروزی های بزرگی به ویژه در سال های اخیر در مقابله با تروریسم بین الملل و دست پرورده استکبار جهانی و صهیونیسم یعنی داعش به دست آورده و دشمن را زمین گیر کرده اند، سپاه را به عنوان گروه تروریستی شناسایی و معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این موضوع، یکی از لطیفه هایی است که در عرصه بین المللی در سال جدید شنیده ایم و رئیس جمهوری آمریکا با این کار، جایگاه پوشالی ابرقدرتی خود را در حد یک گروه مخالف نظام مانند منافقین ساکن در اروپا تنزل داد که ماهیت آن به جمهوری اسلامی شناخته شده است.
عسگری خاطرنشان کرد: آمریکا خود را به قدری تنزل داده که در کنار منافقینی چون مسعود رجوی قرار گرفت.
فرماندار زنجان ادامه داد: امروز همدلی بسیار خوبی در بین گروه های مختلف سیاسی و مسئولان و ملت ایران حاکم شده و اقدام احمقانه رئیس جمهوری آمریکا مقدمه ای برای شکست های بعدی این کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا نیازی به پاسخگویی پاسداران ایرانی ندارد گفت: همانطور که در حادثه تروریستی اهواز مشاهده شد پاسداران نقطه حضور فرماندهان داعش در سوریه را در فاصله 800 کیلومتری مورد هدف قرار دادند اما این اقدام نیازی به پاسخ ندارد.
عسگری افزود: این یاوه سرایی های آمریکا توسط آزادی خواهان، پاسخ داده می شود و در روزهای آینده شاهد جواب دندان شکن گروه های آزادی خواه در نقاط مختلف دنیا به این اقدام آمریکا خواهیم بود.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه/19 فروردین/ اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

** درمان و پایش سلامت، مهم ترین بحث صنفی ایثارگران است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز روز جانباز را یکی از مناسبت های مهم برای خادمان شهدا و ایثارگران خواند و گفت: برنامه های مختلفی برای بزرگداشت این روز برگزار می شود.
علی کاظمی خاطرنشان کرد: پایش سلامت و عیادت از جانبازان بیمار، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، روایتگری ایثارگران در مجالس و محافل، دیدار با جانبازان تحت عنوان عملداران حماسه، تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری متمرکز مراسم جشن در شهرستان ها از جمله این برنامه ها است.
وی درمان و پایش سلامت را مهم ترین بحث صنفی ایثارگران دانست و تصریح کرد: جانبازان، همسران جانبازان و والدین شهدا در سنین سالمندی قرار گرفته و از این رو اهتمام جدی بر درمان جامعه هدف بوده و صد درصد هزینه های پزشکی آنها تامین می شود.
کاظمی، آموزش و ارتقای توانمندی ایثارگران را بحث دوم توصیف کرد و اظهار داشت: فرزندان جانبازان، اغلب دارای تحصیلات عالی هستند و باید برای اشتغال آن ها در مشاغل دولتی، غیردولتی، خانگی و خدماتی اهتمام داشته باشیم.
وی بحث فرهنگی را موضوع سوم برشمرد و گفت: عَلَمی که بر دوش ایثارگران بوده بر زمین نمانده و امروز بر دوش فرزندانشان است و در پست ها و جایگاه های مختلف مدیریتی کشور عامل خیر و برکت هستند.
به گزارش ایرنا، این مراسم که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و با حضور جمعی از مسئولان و خانواده های ایثارگران در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، شامل رونمایی از مستند شهید مدافع حرم داود مرادخانی، تجلیل از همسر این شهید، مولودی خوانی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه و برنامه های طنز و شادی آفرین و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی سی امین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر بود.
6085/9556
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده سازمان جهاد کشاورزی استان شادی آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند

محمدسبحان حسنی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد.

وی تصریح کرد: خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان کرد: بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

حسنی تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردو‌های دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلا‌ها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، گفت: خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف ایثارگران در استان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

محمد رحیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ماندگار از جمله یادواره‌های شهدا، سه شنبه‌های شهدایی، پنجشنبه‌های شهدایی در سال جاری تقویت می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید به تکالیف قانونی خود برای افزایش سطح معیشت جامعه ایثارگران در استان عمل کنند.

وی بیان کرد: احداث خانه‌های ایثار از مهمترین اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد