Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این دوره از مسابقات فرهنگی هنری با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی و تحقق بخشی به اهداف سند تحول بنیادین با رویکرد مهارت آموزی در بین دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 اجرایی شده ومرحله نهایی آن تابستان امسال برگزارمی شود.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در تقویت روحیه مشارکت جویی و تعاون بین دانش آموزان و همچنین آموختن یک مهارت به دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی برنامه ریزی و اجرایی شده است.
مدیر کل آموزش وپرورش البرز گفت: مسابقات فرهنگی هنری در قالب 72 رشته و گرایش در چهار مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری و با محورهای ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه ، دستی و تجسمی در حال برگزاری است.
سال تحصیلی گذشته 47 دانش آموز در مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله کشوری رتبه برتر کسب کردند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز دانش آموز دانش آموزان فرهنگی و هنری فضای مجازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند