Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان گفت: وزش باد شدید سبب مواج شدن دریا در تنگه هرمز خواهد شد که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی روز پنجشنبه و جمعه با گذر امواج ناپایدار طی ساعات بعدازظهر و شب در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان از جمله مناطق شرقی و همچنین تنگه هرمز رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود که این شرایط بارشی روز جمعه نیز در این مناطق پیش بینی می شود.

سی سی پور با بیان اینکه تنگه هرمز در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی گاهی تا 40 کیلومتر در ساعات خواهد داشت، گفت:  وزش باد شدید سبب مواج شدن دریا در این مناطق خواهد شد توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.

وی با بیان اینکه موج بارشی اصلی هرمزگان از روز شنبه تاثر گذار خواهد بود، عنوان کرد:  از ساعات صبح شنبه ابتدا مناطق غربی شاهد شروع رگبارهای نسبتا شدید بهاره خواهد بود و این سامانه بارشی تا ساعات ظهر به مناطق مرکزی و سایر نقاط استان خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی هرمزگان افزود: روز یکشنبه رگبارهای قابل توجه در هرمزگان تداوم خواهد داشت که سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها خصو صا در مناطق شرقی استان خواهد شد.

سی سی پور با تاکید بر اینکه شدت بارشها در مناطق شرقی استان در حدی خواهد بود که سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه های فصلی به دنبال خواهد داشت، خاطر نشان کرد: این موج روز دوشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

آفتاب‌‌نیوز :

امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان