Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر دو پنالتی اعلام شده در دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز را مشکوک دانست. ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عزیز فریسات در رابطه با تساوی 3 بر 3 تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی روی ‌هم‌رفته بازی خیلی خوبی بود و هواداران و تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند، از این بازی لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر ادامه داد: هر دو تیم خیلی خوب ظاهر شدند و به امتیاز احتیاج داشتند که این موضوع سبب شد شرایط بازی مقداری تحت تأثیر قرار بگیرد. تیم ما در نیمه دوم تو گل خورد ولی بچه‌هایمان با تعویض‌هایی که انجام دادیم، خیلی خوب به شرایط بازی برگشتند و نتیجه را به تساوی کشاند.

 وی با اشاره به اشتباهات داوری این دیدار گفت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما متأسفانه داور در قضیه‌ی پنالتی برای شهرداری تبریز به اشتباه سوت زد و فکر می‌کنم آن صحنه پنالتی نبود، به همین دلیل بازی 3 بر 3 شد.

فریسات افزود: در کل فکر می‌کنم که تیممان توان این را داشت و می‌توانست به سه امتیاز دست پیدا کند. هرچند که در خود بازی با مس رفسنجان هم تا دقیقه 94 تیم ما یک بر صفر جلو بود و باز هم داور به اشتباه یک پنالتی را به نفع تیم حریف اعلام کرد که آن هم در دقیقه 94 باعث شدند مساوی شویم.

دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر به روایت تصویرتشویق لیکنز و خطیبی در روز دیدار پرتنش شهرداری تبریز با شهرداری ماهشهرشهرداری تبریز به تساوی پرگل مقابل شهرداری ماهشهر رضایت داد

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر در رابطه با شرایط تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما توانایی این را دارد که بتواند بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد. فکر می‌کنم با همت بچه‌ها و بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند، تیم ما می‌تواند موقعیتش را در جدول بهتر از این کند امید ما زیاد است. 2 بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه داریم. فکر می‌کنم اگر بتوانیم دو بازی خانگی‌مان را با برد پشت سر بگذاریم، می‌توانیم تا سه پله بالاتر بیاییم.

وی در پایان گفت: در کل داوری بد نبود اما هر دو صحنه پنالتی مشکوک بود. در پنالتی که به نفع ما گرفته شد فکر می‌کنم و چیزی که دیدم 50-50 بود و شاید می‌توانست که پنالتی اعلام نکند اما ضربه‌ای که برای حریف اعلام کرد، اصلاً پنالتی نبود.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سایپا به نتیجه تساوی رسیده که در نیمه اول این بازی یک صحنه مشکوک رقم خورد اما داور تصمیمی برای پنالتی نداشت.

ویدئو: 331084

در این صحنه بازیکن سایپا پای محمدرضا سلیمانی را زده و او را سرنگون کرد و در حالی که بازیکنان ملوان از خطای پنالتی اطمینان داشتند، داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

عدم اعلام پنالتی خشم شدید مهدی تارتار را به دنبال ‌داشت که داور یک کارت زرد به سرمربی ملوان نشان داد.

دیگر خبرها

  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها