Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:05:57 GMT

ضرب‌الاجل بریگزیت تا ۳۱ اکتبر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۵۷۰۸

ضرب‌الاجل بریگزیت تا ۳۱ اکتبر تمدید شد

راشا تودی گزارش داد، دونالد تاسک، رئیس شورای اروپایی در پیامی توییتری نوشت، ضرب‌الاجل بریگزیت تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ (نهم آبان‌ ماه) تمدید شده است. نخست‌وزیر مالت هم تاکید کرد، بازنگری بعدی به ماه ژوئن موکول شد.

دونالد تاسک اعلام کرد برای تایید توافق دولت بریتانیا با تمدید ماده ۵۰ با ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا دیدار خواهد کرد، با این حال خودش مدت زمان تمدید را فاش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان بریتانیا در روزهای اخیر با پیشنهاد ترزا می با تمدید ضرب‌الاجل تا ۳۰ ژوئن موافقت کرد، در حالی که تاسک اخیرا پیشنهاد یک تاخیر تا یک سال را مطرح کرده بود.

این تمدید بدین معناست که بریتانیا موظف است در انتخابات پارلمانی ماه آتی اتحادیه اروپا شرکت کند.

ترزا می در یک کنفرانس خبری گفت: می‌دانم نارضایتی شدیدی در میان مردمان کشورم درباره درخواست من برای تمدید وجود دارد. می‌دانم که بریتانیا باید تا الان از اتحادیه اروپا خارج می‌شد و صادقانه ابراز تاسف می‌کنم که تاکنون نتوانسته‌ام پارلمان را به تایید این توافق راضی کنم. اما گزینه‌هایی که اکنون با آنها مواجه هستیم، واضح است و جدول زمانی هم مشخص. بنابراین ما باید اکنون نهایت تلاشمان را برای رسیدن به توافقی که در راستای منافع ملی خودمان باشد، انجام دهیم.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بریگزیت اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه گاردین با تعدادی از فلسطینیان حاضر در اردوگاه‌ فلسطینی برج البراجنه بیروت دیدار کرد.

یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به گزارشگر این روزنامه گفت:‌ «ما از اقدام حماس احساس غرور می کنیم و آگاهی ما از مقاومت آنها بیشتر از پیش شده است.»

این جوان ۲۵ ساله که به نقاشی‌های دیواری در اردوگاه معروف است تصویر «مثلث قرمز وارونه»، «چتربازهای حماس در ۷ اکتبر» و «ابوعبیده» را به عنوان نماد مقاومت روی دیوارهای اردوگاه کشیده است.

گزارشگر روزنامه انگلیسی گاردین در ادامه گزارش خود می‌گوید «تا پیش از عملیات ۷ اکتبر نقاشی‌ها و شعارهای روی رنگ رو رفته‌ای را در اردوگاه مشاهده می‌کردیم اما پس از عملیات حماس جوان‌ها انگیزه بیشتری پیدا کردند و دیوارنگاره‌های حماسی را در ستایش عملیات حماس در سرتاسر اردوگاه می توان مشاهده کرد»

این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد: «فلسطینی‌ها در لبنان عملیات طوفان‌الاقصی را اقدامی الهام‌بخش می‌بینند که زنجیر زندان را پاره کرد و مثلث سرخ، تصویر ابوعبیده و چتربازها بخشی از فرهنگ عامه، تزئین لباس مردم شده است.»

این روزنامه‌نگار توضیح داد که محبوبیت جنبش فتح به دلیل اتهام به فساد و عمل نکردن به وعده‌هایش پس از توافق اسلو رو به افول است.

یکی از رزمندگان حماس در اردوگاه که از افشای هویت خود امتناع کرد، گفت که پس از آغاز تجاوز به غزه، مردان جوان برای پیوستن به جنبش حماس در اردوگاه صف کشیده بودند.

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن