Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:20:07 GMT

تن هاگ: می‌توانیم یووه را در تورین شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۵۸۴۳

تن هاگ: می‌توانیم یووه را در تورین شکست دهیم

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس بعد از تساوی دیشب تیمش مقابل یوونتوس گفت آژاکس می‌تواند در زمین یووه نتیجه بگیرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاگ، سرمربی جوان آژاکس آمستردام که تیمش دیشب در خانه خود، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت و در نهایت به کسب تساوی 1-1 رضایت داد، بعد از بازی به خبرنگاران گفت او و تیمش در زمین یووه می‌توانند نتیجه لازم را بدست آورده و راهی مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آژاکس که در فصل جاری لیگ قهرمانان، پدیده رقابتها بوده و با درخششی غیرمنتظره موفق شده به این مرحله راه پیدا کند دیشب هم در خانه خود بار دیگر نمایشی خوب اجرا کرد و توانست تیم کریستیانو رونالدو را متوقف کند. آژاکسی که در مرحله قبلی موفق شده بود رئال بزرگ را از دور رقابتها حذف کند، دیشب در یوهان کرویف آرنا در مقابل یووه تیم برتر میدان بود و با بدشانسی از رسیدن به پیروزی بازماند.

 

 

اریک تن هاگ در پایان بازی گفت:" ما امشب هم فوق‌العاده ظاهر شدیم ولی اگر بخواهیم به مرحله بعد صعود کنیم باید در بازی برگشت تلاش زیادی بکنیم. می‌توانیم از این بازی درس بگیریم و آن را الگوی خود قرار دهیم. اگر به خودمان اطمینان 100درصد داشته باشیم در زمین یووه هم می‌توانیم نتیجه بگیریم".

 

تن هاگ در ادامه گفت:" ما امشب در 99.9 درصد جریان بازی کاملا پخته بازی کردیم. فقط یک لحظه در بازی بود که توجه کافی نداشتیم و گل خوردیم. یووه بلافاصله از یک لحظه غفلت ما استفاده کرد".

 

یوونتوس آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس