Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@00:50:50 GMT

86 روستای لرستان در تهدید رانش زمین هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۵۸۸۵

86 روستای لرستان در تهدید رانش زمین هستند

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان چهارشنبه، 21 فروردین در جمع خبرنگاارن با بیان این‌که خطر رانش زمین 86 روستای لرستان را تهدید می‌کند، افزود: در نشستی با حضور متخصصان زمین‌شناسی و نقشه‌برداری استان لرستان و برخی کارشناسان سازمان‌های مرکزی تهران، آخرین وضعیت زمین لغزش و رانش در استان بررسی و نتایج به ستاد بحران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین با توجه به انسداد راه‌های اصلی و روستایی استان بر اثر سیل امسال، راه و شهرسازی با جذب بیش‌از 100 دستگاه ماشین آلات سنگین بخش خصوصی در 21 محور مشغول بازگشایی مسیر است.
خالقی اضافه کرد: دستور تخلیه روستاهای گرماوله، رباط نمکی، رباط دولتشاه، کهریز یک و 2، طالقان و بهرامی خرم‌آباد به‌دلیل خطر رانش زمین پس‌از بارش‌های اخیر صادر شده است.
وی یادآور شد: لرستان بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد و بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی خسارت اولیه سیل به راه‌های استان 2 هزار و 500 میلیارد ریال است.
خالقی اضافه کرد: برآورد اولیه از خسارت سیل اخیر در لرستان 15 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی رانش زمین راه و شهرسازی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، این جام جهانی قرار است به صورت مشترک در آمریکا و هند غربی برگزار شود.

کد خبر 847616 برچسب‌ها خبر مهم هند ورزش داعش

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است