Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:19:14 GMT

سرپرست هیات بوکس استان زنجان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۵۹۴۶

سرپرست هیات بوکس استان زنجان تعیین شد

امیرحسین صالحی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سائلی از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان به فدراسیون، پیشنهاد شد و حسین سودی رئیس فدراسیون نیز با آن موافقت کرد.
وی اظهار داشت: سائلی که از فعالان عرصه بوکس زنجان در سالهای گذشته بود و در زمان حاضر نیز به عنوان نایب رئیس وزنه برداری این استان است، می تواند در رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی زنجانی یادآور شد: چهارشنبه شب، آئین تودیع و معارفه با حضور معاون ورزشی اداره کل، پیشکسوتان، داوران، مربیان و قهرمانان بوکس زنجان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، برگزار شد.
وی افزود: در این آئین از خدمات و تلاش های 21 ماهه سیدرضا حسینی رئیس هیات مستعفی بوکس استان زنجان تقدیر شد و سائلی نیز برنامه های خود را برای سال های پیش رو ارایه کرد.
صالحی زنجانی تصریح کرد: حسینی از 17 خرداد سال 96 با کسب اکثریت آرا سکان هدایت هیات بوکس استان زنجان را عهده دار شد و در این مدت کوتاه توانست با تلاش های بی وقفه خود، رتبه بوکس زنجان را از رده 30 به رده پنج ارتقا بخشد.
نایب رئیس هیات بوکس استان زنجان گفت: حسینی در اسفند ماه سال 97 بنا به دلایل شخصی، استعفای خود را اعلام کرد.
صالحی زنجانی که از سوی سرپرست هیات بوکس استان زنجان به عنوان نماینده تام الاختیار در امور هیات و رابط بین این هیات و فدراسیون بوکس کشور تعیین شده است، افزود: به خاطر بعد مسافت و خطرات جاده، از شهرستان ها برای حضور در این آئین دعوت به عمل نیامد و قرار است در آینده نزدیک به این شهرستان ها سفر کرده و به صورت حضوری با فعالان بوکس، دیدار کنیم.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بوکس رشد و توسعه وزنه برداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند