Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:09:18 GMT

تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران روز جمعه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۰۲۴

تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران روز جمعه برگزار می شود

بیرجند - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه ای از عموم مردم برای برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا پس از اقامه نمازجمعه این هفته همزمان با سراسر کشور، در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: سلام و درود خدا بر پاسداران سبزپوش جان برکف انقلاب اسلامی این سپاهیان غیور و دلاور اسلام. گرچه ترامپ شیطان صفت و دیوانه و دولت احمق تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده، اما حافظه تاریخی همه مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می دانند. سپاهی که 40 سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، بازهم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.
این اطلاعیه می افزاید: مردم انقلابی استان خراسان جنوبی همگام با ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی پس از اقامه نماز باصلابت جمعه این هفته، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد «ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند» را سرخواهند داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.
این شورا از مردم متدین و شریف خراسان جنوبی دعوت کرد تا در تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی که پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه این هفته (23 فرودین ماه) در مصلاهای نمازجمعه سراسر استان برگزار می شود، حضوری لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند.
این مراسم در بیرجند پس از اقامه نمازجمعه از مصلای المهدی (عج) به سمت پارک جنگلی برگزار خواهد شد.
7557*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي سپاه پاسداران تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از غزه، هزاران نفر از مردم مالزی با حضور در خیابان‌های شهر کوالالامپور ضمن حمایت از فلسطین و مردم غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

شماری از مسئولان سیاسی مالزیایی هم در این تظاهرات حضور داشتند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در نوار غزه شدند.



کد خبر 6097120

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان