Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:27:24 GMT

آغاز طرح ایمن سازی شهرکرمان در برابر سیلاب

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۰۵۲

آغاز طرح ایمن سازی شهرکرمان در برابر سیلاب

مشاور استاندارکرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: امروز معاون امورعمرانی استانداری کرمان، پس از آغاز طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیلاب برای بازدید از رودخانه‌ها و تشکیل شورای مدیریت بحران به جیرفت سفر می‌کند.

‌به گزارش ایسنا، "عباس تقی‌زاده" با اعلام این خبر افزود: با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان، طرح ایمن سازی شهر کرمان در برابر سیل، صبح امروز پنجشنبه ۲۲ فروردین از ناحیه شرق شهر کرمان  شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باتوجه به مصوبات شورای مدیریت بحران استان در تاریخ هفتم، نوزدهم و بیست و یکم فروردین ماه جاری، دستور اخیر رئیس جمهور و استاندار کرمان؛ معاون امور عمرانی استاندار پیش از ظهر فردا راهی شهرستان جیرفت می‌شود تا از آخرین وضعیت رودخانه های این شهرستان‌ بازدید کند.

مشاور استاندار به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه اهواز در امر کمک‌رسانی به آسیب دیدگان در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: معاون امور عمرانی استاندار امشب از مناطق سیل زده خوزستان به کرمان برگشت و با دستور استاندار کرمان‌ راهی جیرفت می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال سیلابی شدن برخی رودخانه ها در جنوب استان، عصر پنجشنبه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به ریاست موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.

بررسی مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها، ایمن سازی روستاها و شهرها، لایروبی مسیل‌ها و پل‌ها از جمله اقداماتی است که در هفته‌های اخیر از سوی فرمانداران در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد