Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:04:46 GMT

دانشکده جدید دندانپزشکی در اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۴۴۵

دانشکده جدید دندانپزشکی در اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری صبح پنجشنبه در بازدید از مراکز درمانی اردبیل تصریح کرد: با بهره‌مندی از اعتبارات استانی و وزارتی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچون پروژه تروما، احداث دانشکده دندانپزشکی و تجهیز بیمارستان شهدای پارس آباد در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی به دیگر برنامه‌های در دست اجرای دانشکده علوم پزشکی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در سال جاری تمرکز بر اجرای طرح‌های پیش بینی شده و جذب مشارکت‌های مردمی در طرح جامع دانشگاه مبنای کار قرار گرفته و در تلاش خواهیم بود تا از ظرفیت‌های موجود بهره‌مندی مناسبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: این دانشگاه در سال جاری با بهره‌گیری عملی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای زمینه سازی رونق تولید و گام تاریخی دوم انقلاب در تلاش برای عمل به وظیفه مهم خود در خصوص پرورش نسلی آگاه و متعهد خواهد بود.

اخوان اکبری در ادامه به طرح‌های نوروزی در نظر گرفته شده در حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و افزود: در این طرح عموم همکاران در تمامی ساعات برای تأمین سلامت مردم در تلاش بوده و از هیچ گونه تلاشی برای بهبود شرایط سلامت همشهریان و مسافران کوتاهی نکردند.

وی همچنین با ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر در مناطقی از شمال، غرب و جنوب کشور، یادآور شد: اعضای هیئت رئیسه و جمعی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی برای همدردی با خانواده‌های دچار خسارت و کمک به آسیب دیدگان یک روز از حقوق خود را جهت کمک به سیل زدگان اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: با توافق‌های انجام شده با سازمان نظام پزشکی اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی مقرر گردید تا در سال جدید هزینه مراسم‌های مشترک صرف کمک به خانواده‌های آسیب دیده در سیل شود.

کد خبر 4587792

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا

ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست مشترک سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با نماینده سازمان بهداشت به منظور بررسی آسیب‌های پساسیل و پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از سیل، برگزار شد.

دکتر ضاربان امروز پنجشنبه در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم عزم همگانی به منظور مهار بحران‌های پس از سیل به ویژه در حوزه سلامت گفت: هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، به خصوص مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار باعث شده طی رفت و آمدهای مرزی بیماری مالاریا از کشور همسایه وارد شود و سیل اخیر نیز خطر شیوع این بیماری را افزایش داده است.

دکتر ضاربان تصریح کرد: اقدامات گسترده بهداشتی در منطقه از سیل گذشته تاکنون ادامه دارد، اما عزم همگانی و بین‌المللی برای پیشگیری از بیماری مالاریا و سایر بیماری‌های منتقله از آب و غذا نیازمند نقش آفرینی همه ارکان سلامت است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در این جلسه ضمن دعوت از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی جهت بررسی وضعیت منطقه، اختصاص اعتبارات ویژه جهت مقابله با بیماری مالاریا را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی