Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر با حضور در منازل فرهنگیان سیل‌زده و دلجویی از خانواده آن‌ها در گفتگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به هم‌نوعان و هم‌وطنان سیل زده که امروز در پلدختر گرفتار سیل شده‌اند، وظیفه‌ای توأم با لذت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آموزش و پرورش نیز جهت رفاه حال مردم سیل‌زده در همراهی، همیاری و همکاری با آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نیرو‌های این اداره در حال بررسی و شناسایی جامعه فرهنگی آسیب دیده از سیل هستند تا با توجه به نوع خسارت وارده بسته‌های حمایتی و رفاهی با آن‌ها ارائه شود.

وی افزود: بسته‌های حمایتی که از سوی اداره آموزش و پرورش بین فرهنگیان و خانواده‌های سیل زده آن‌ها توزیع می‌شود علاوه بر تسهیلات مسکن و خرید لوازم خانگی مساعدت‌های بلاعوض به دانش‌آموزان سیل زده است.

کریمی‌فر خاطر نشان کرد: ادارات کل آموزش و پرورش تهران و شهرستان‌های این استان به انضمام این اداره در استان البرز به عنوان استان معین مناطق سیل‌زده انتخاب و از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی به سیل زده‌ها استفاده می‌شود.

وی افزود: با مشارکت تعدادی از خیران مدرسه‌ساز در سراسر کشور و دعوت از آن‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌های فی مابین به زودی عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی مدارس تخریب شده از سیل آغاز می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: همچنین به زودی مقداری تجهیزات اداری و آموزشی برای مناطق سیل‌زده تهیه، تأمین و تحویل ادارات آموزش و پرورش مربوطه می‌شود.

وی افزود: تا عادی شدن وضعیت بحرانی در مناطق سیل‌زده توزیع مواد غذایی گرم توسط مرکز رفاهی خانه‌های معلم صورت می‌گیرد.

 انتهای پیام / ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرشید قاسمی در آیین افتتاحیه مدرسه خیرساز عبدالوهاب رستگاری، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای ۹ کلاس درس، چهار اتاق اداری، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و زمین چمن است. وی افزود: این مدرسه ۹ کلاسه با معماری جدید و با صرف ۲۱۰ میلیارد ریال ساخته شده و زمین آن را آموزش و پرورش تأمین کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد:  علیرضا رستگاری ۱۳۰ میلیارد ریال و اداره کل نوسازی استان برای تجهیزات آموزشگاه، ۸۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
خیر سازنده مدرسه عبدالوهاب رستگاری شیراز در آیین افتتاحیه این آموزشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نوین مدرسه ای در این پروژه تلاش کردیم تا با ساخت ساختمانی متفاوت و جدید، فضایی دلپذیر برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود.
علیرضا رستگاری افزود: راهروهای بزرگ و  پنجره‌های دوجداره با هدف جلوگیری از آلودگی صوتی و استفاده از نمایی جدید در دیوارهای ساختمان از شاخصه‌های این پروژه عمرانی است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی