Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@06:02:55 GMT

بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۶۲۸

بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

همدان- سرهنگ هادی قزوینه گفت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس نوروز امسال موفق به کشف بیش از ۳۶۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان شده است.

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی قزوینه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: با مقایسه آمار مشابه نوروز سال قبل با امسال؛ متوجه افزایش ۳۹ درصدی کشفیات در تعطیلات نوروزی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشف بیش از ۳۶۱ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر در نوروز امسال افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در چارچوب اهداف و برنامه های ابلاغی سال ۹۸ برنامه ریزی و طرح ریزی اطلاعاتی و عملیاتی را در حوزه های  برخورد با باند ها و شبکه های قاچاق مواد مخدر و روانگردان ها،  تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر  و  جمع آوری معتادان متجاهر را با بهره‌مندی از توان درون  و برون سازمانی پلیس در دستور کار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس موجب شده که در عملیات ها رویکرد پیش دستانه را دستور کار قرار داده تا ضربات مهلکی بر قاچاقچیان مواد مخدر به ویژه باندها و شبکه ها وارد کند و اجرای ۷۰۶ عملیات نشانگر عزم پلیس در مبارزه با باندها و شبکه های قاچاق مواد مخدر  استان می باشد.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرهنگ قزوینه کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان