Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:45:39 GMT

لیگ NBA| شکست میامی در آخرین بازی وید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۶۹۴

لیگ NBA| شکست میامی در آخرین بازی وید

در پایان فصل قانونی لیگ بسکتبال آمریکا، چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، فصل قانونی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا صبح امروز با مشخشص شدن 16 تیم صعود کننده به مرحله پلی آف به پایان رسید.   

تیم اوکلاهماسیتی تاندر در سالن فیسرو فوروم شهر میلواکی با تریپل دابل دیگری از راسل وستبروک مقابل میزبان خود میلواکی باکس به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وستبروک در این بازی 15 امتیاز، 17 پاس گل و 11 ریباند داشت تا تاندر به عنوان تیم ششم کنفرانس غرب راهی پلی آف شود.

 

در بازی دیگری که در سالن بارکلی سنتر منطقه بروکلین در نیویورک برگزار شد، تیم بروکلین نتس موفق به شکست میهمان خود شد. دواین وید در این بازی 25 امتیاز، 10 پاس گل و 11 ریباند برای میامی هیت داشت. او پس از این دیدار از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد. لبران جیمز، کارملو آنتونی و کریس پل، میهمانان ویژه بازی خداحافظی «دی-وید» بودند.

 

تیم دالاس موریکس نیز در سالن AT&T از میزبان خود سان آنتونیو اسپرز شکست خورد. درک نوویتسکی، سنتر آلمانی دالاس در آخرین بازی دوران حرفه ای خود 20 امتیاز و 10 ریباند داشت. 

 

نتایج بازی های امروز به شرح زیر است:

 

مینه سوتا 95 - دنور 99
یوتا 137 - لس آنجلس کلیپرز 143 (وقت اضافه نخست)
ساکرامنتو 131 - پورتلند 136
ایندیانا 135 - آتلانتا 134
اوکلاهماسیتی 127 - میلواکی 116
میامی 94 - بروکلین 113
دیترویت 115 - نیویورک 89
شیکاگو 109 - فیلادلفیا 125
دالاس 94 - سان آنتونیو 105
گلدن استیت 117 - ممفیس 132
اولاندو 122 - شارلوت 114

 

در پایان بازی‌های امروز، میلواکی باکس با 60 پیروزی و 22 شکست در صدر کنفرانس شرق و گلدن استیت وریرز نیز با 57 پیروزی و 25 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

 

میلواکی باکس، تورونتو رپتورز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، بوستون سلتیکس، ایندیانا پیسرز، بروکلین نتس، اورلاندو مجیک و دیترویت پیستونز از کنفرانس شرق و گلدن استیت وریرز، دنور ناگتس، پورتلند تریل بلیزرز، هیوستون راکتس، یوتا جز،  اوکلاهماسیتی تاندر، سان آنتونیو پیسرز و لس آنجلس کلیپرز از کنفرانس شرق، تیم‌هایی هستند که به پلی‌آف رسیده‌اند.

 

  آمریکا (ان بی ای) بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آمریکا ان بی ای بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند