Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تارنمای نشریه آمریکایی هیل، رئیس گارد ملی آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد اگر پنتاگون هزینه‌های لازم را نپردازد مجبور است تمرین‌های هفتگی این گارد را متوقف سازد.

ژنرال ژوزف لنگیل، رئیس اداره گارد ملی آمریکا، در این خصوص به کمیته فرعی تخصیصات سنا گفت به دلیل آنکه این گارد مجبور است در مرز‌های جنوبی مستقر شود حدود ۱۹۳ میلیون دلار کسری بودجه به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: «اگر ما برنامه‌ای برای بازگشت بودجه به حساب‌های آموزشی‌مان نداشته باشیم باید اصلاحاتی در تخصیص‌های کنونی انجام دهیم که این امر مستلزم آن است که یا دوره‌های آموزشی را کم کنیم و یا تمرین‌های هفتگی را متوقف سازیم تا کمبود بودجه تامین شود».

لنگیل گفت انتظار دارد در ادامه سال مالی جاری حدود ۲۰۰۰ نیرو از گارد ملی در مرز‌ها باقی بمانند، هرچند وزارت امنیت داخلی خواستار استقرار نیرو‌های بیشتری از این گارد در مرز‌ها است.

گفته می‌شود هزینه استقرار نیرو‌های آمریکا در مرز‌های این کشور در سال مالی جاری به حدود ۲۴۷ میلیون دلار برسد.

اذعان لنگیل به تعطیلی تمرینات نیرو‌های گارد ملی آمریکا آمادگی این نیرو‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ اما وی در ادامه تاکید کرد امیدوار است پنتاگون بودجه لازم را تامین کند تا تغییراتی در برنامه‌ها ایجاد نشود. او اظهار داشت «توقف تمرینات بر آمادگی نیرو‌ها تاثیر خواهد گذاشت. اما به شما می‌گویم که امیدواریم اداره منابع مالی بتواند پولی را در بخش‌های داخلی خود پیدا کند که ما مجبور نباشیم این تغییرات را اعمال کنیم».

در درخواست بودجه سال مالی ۲۰۲۰ گارد ملی، بودجه‌ای برای استقرار مرزی در نظر گرفته نشده است. این بدان معناست که در سال بعدی نیز این نیرو‌ها با مشکل مشابهی مواجه خواهند بود.

در حال حاضر، ۲۰۷۹ عضو از گارد ملی در مرز آمریکا-مکزیک به عنوان بخشی از خط مشی مهاجرتی سخت‌گیرانه دونالد ترامپ مستقر هستند که به همراه حدود ۳۹۰۰ سرباز وظیفه از مرز محافظت کرده و مانع ورود مهاجران می‌شوند.

نیرو‌های گارد ملی برای نخستین بار در آوریل ۲۰۱۸ به مرز اعزام شدند و قرار است تا پایان سال مالی جاری (ماه سپتامبر) در آنجا بمانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • طلای جهانی پس رفت
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور