Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس و همچنین روز پاسدار و جانباز، مسئولان شهرستان جویبار ضمن حضور در ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان اقدام خصمانه و احمقانه دولت ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و حمایت قاطع و کامل خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند. به گزارش بلاغ، اقدام حماقت‌گونه ترامپ و کابینه‌اش در روزهای اخیر که منجر به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان‌های تروریستی شد موجی از واکنش‌های منفی داخلی و خارجی را به همراه داشت به طوری که حتی برخی عناصر ضد انقلاب این اقدام ترامپ را نسنجیده و پرهزینه برای دولت آمریکا دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در داخل کشور نیز این اقدام رژیم آمریکا نه تنها خللی ایجاد نکرد بلکه وحدت و انسجام کم‌نظیری را در بین مردم و مسئولان با طیف‌های سیاسی مختلف ایجاد کرد.

مسئولان شهرستان جویبار نیز پس از حماقت ترامپ و همچنین به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) ضمن حضور و دیدار با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، این سیاست را محکوم و حمایت قاطع و کامل خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

همه ما امروز مکلف به حمایت از این نهاد انقلابی هستیم

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار به سبز پوشان سپاه این ناحیه و محکوم کردن سیاست دولت آمریکا علیه سپاه گفت: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و همه ما مکلف به حمایت از این نهاد انقلابی هستیم.

وی تأکید کرد: سپاه برای حفظ امنیت ملت و کشور بهترین انسان‌ها و سرداران خود را تقدیم این انقلاب کرد، تا ما لحظه‌ای احساس ناامنی نکنیم و امروز وظیفه ما است که این حمایت و پشتیبانی را از این نهاد انقلابی داشته باشیم.

فرماندار جویبار با اشاره به فرمایشات امام‌خمینی(ره) در مورد آمریکا گفت: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تاریخ روزی این حماقت‌های ترامپ و رؤسای جمهوری قبلی ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را خواهد نوشت.

سپاه نور چشم ملت است

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام جمعه شهرستان جویبار اظهار کرد: همه مسئولین نظام این اقدام احمقانه ترامپ علیه این نهاد انقلابی، اسلامی، یاری‌رسان و زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم می‌کنند و ارزشی برای یاوه‌گویی‌های این رئیس جمهور دیوانه قائل نیست.

وی سپاه را نور چشم ملت دانست و افزود: امروز سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است و کمتر نهاد نظامی در خارج از کشور می‌بینید که این‌گونه در کنار مردم باشد.

پشتوانه این انقلاب و سپاه پاسداران ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار و جانباز دوران دفاع مقدس در این دیدار این اقدام آمریکا را از سر عجز و ناتوانی این دولت دانست و بیان کرد: دولت آمریکا امروز در منطقه خاورمیانه با شکست بزرگی روبروست زیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام نقشه‌ها و خباثت‌های این رژیم را در منطقه خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول این 40 سال با شدیدترین تحریم‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا روبرو بوده است و ترسی از این مزخرفات ترامپ ندارد زیرا پشتوانه این انقلاب و سپاه پاسداران ملت ایران هستند و تا وقتی مردم حضور دارند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سپاه بدنه اصلی نظام است

علی یاری شهردار شهر جویبار نیز در این دیدار ضمن محکوم کردن تروریستی خواندن سپاه از سوی آمریکا گفت: سپاه بدنه اصلی نظام است و آمریکا هیچ وقت نمی‌تواند اقتدار و جایگاه نهاد انقلابی سپاه پاسداران را خدشه‌دار کند.

وی افزود: قطعاً ترامپ و همدستانش از سرعصبانیت و شکست ممتد در خاورمیانه دست به این اقدام ابلهانه زدند و در طول این چهل سال گذشته با این دست از اقدامات هرگز نتوانستند در اراده آهنین این ملت بزرگ، خللی وارد کنند.


حرکت احمقانه ترامپ، سپاه پاسداران را قوی‌تر و ملت ایران را منسجم‌تر می‌کند

محمد فقیه رئیس شورای شهر جویبار نیز در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین مکومیت اقدام خصمانه آمریکا خیانتکار گفت: ایران اسلامی امنیت امروز خود را مدیون سپاه پاسداران است و از آن جایی که آمریکا از قدرت و توانمندی سپاه با خبر بوده به دنبال تضعیف این نهاد تراز انقلاب است.

وی تأکید کرد: این حرکت احمقانه نه تنها منجر به تضعیف سپاه پاسداران نمی‌شود بلکه او را قوی‌تر و ملت ایران منسجم‌تر می‌کند.

رئیس شورای شهر جویبار گفت: سپاه فقط یک نهاد نظامی نیست بلکه امروز در کنار مردم در حال کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود